środa, 1 października 2014

O.o internet :D


   Cóż , dziś internet nam zainstalowali. Hura! Dawno mnie nie było na blogerze i innych serwisach ale wszystko do nadrobienia. Opowiem trochę co się działo gdy się wprowadziłam.

  Pierwszego dnia się rozpakowywałam i czułam niezła pustkę. Mieszkam w innym mieście jak to stwierdziła moja koleżanka słysząc psie pole XD . Na uczelnie mam daleko ale co? Lubię podróżować autobusami i tramwajami bez trzymanki.Inna sprawa to kupiłam inny bilet na urban card -zamiast na linie pospieszone to ja wykupiłam na linie normalne. Lekki stresik gdy jadę ale no cóż - mam 5 lat wprawy we Wrocławiu. Skąd to 5 lat? Chodziłam do liceum we Wrocławiu potem rok na niestacjonarne filologi Angielskiej a teraz jestem na stacjonarnych-Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Cholernie trudna matma oraz mam 3 języki obce ale powinnam dać radę.
  Na moim wydziale jest tak dużo osób , że nie pamiętam imion no i co xd? Wymyślam im przezwiska i nikt się jeszcze nie obraził. Spotkałam nawet dwóch znajomych z muzycznej co było dość zaskakujące.
No cóż pozory mylą :D. Niestety przeziębiłam się i ciężko mi wychodzić do kuzynek. W tym roku jest nas 3 i każda w innej uczelni ale przynajmniej jest miło. Gdy, się nudzę mogę do którejś przyjechać..
No cóż XD przejeżdżając zrobiłam piękne zdjęcie. Tak bardzo realistyczne życie.
Tak bardzo muzyczny Wrocław :D
                                                   
Hello XDDD
Z cyklu jak mi się wkręcił Charles XD 

Mogę się pochwalić , ostatnio dorwałam prace. Za dużo chodzić nie musiałam bo we Wrocku dużo ofert pracy. Niestety warunki są jakie są i przez to sie przeziębiłam. Gdyby ktoś chciał ze mną się pouczyć matmy czy jakiegoś przedmiotu - zapraszam na skype ( oliwka944). Proszę o wcześniejsze uprzedzenie np w komentarzu.
"Wiesz, co żywi i martwi mają ze sobą wspólnego? Jedni i drudzy mogą być tak samo samotni."

4 komentarze:

  1. Tak bardzo internet XDDDD. Czuję się wyzwolona.
    Bo psie pole to taka nasza mała Szprotawa ahahah,.
    Damy radę, będzie dobrze D; chociaż widząc te przedmioty... ja pitole, zdechnę XD.
    Charlieeeeeeeeee! A ja mam jeszcze inne zdjęcia C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ;DDD Ja do tej pory nie znam imion osob z mojej klasy xddd a nazwiska...matko....naucze sie chyba po maturze ;') Haha Hello kitty <33 W kielce city tez jest muzyczne - cyganki z harmonią xddd ;DDD -.-
    Też jestem przeziębiona :< i siedze w domu..nie wychodze nawet do szkoly..
    Zdroooowiej i powodzenia z matmą. Będziemy walczyć xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! Ja w ogóle nie mam pamięci do imion (zacznijmy do tego, do czego ja mam pamięć, skoro moje życie to ciągły kalambur) i nie wymyślam przezwisk, acz porównuje ludzi do zwierząt. Lamy, świstaki, pterodaktyle i inne stworzenia się wokół mnie kręcą zamiast Zoś, Krzyśków czy Kasiek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ns studiach życzę. >.< Kierunek brzmi mega trudno, ale na pewno dasz radę. <3

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!