sobota, 20 września 2014

Wyjazd

Dziś tak krótko i informacyjnie. Jutro wielki dzień. Wprowadzka mnie i moich -przede wszystkim kosmetyków. Mam problem z klimatyzowaniem się  w nowym miejscu. Trochę mi zajmie zanim przyzwyczaję się. Pakowałam się dobre 6 godzin a w między czasie zajadałam się słodkościami. Większość z Was i tak dopiero przeczyta , gdy ja już będę się rozpakowywać.
                                               Moi współlokatorzy zostawili niespodziankę w pokoju XD
                                                   Zamiast zegara dostałam 2 krzyże XD
                                     Impreza pożegnalna pt "żegnaj studentko , kochani rodzice przejmują twój pokój"
Muszę się pochwalić-coraz częściej się uśmiecham ! To jakiś cud a jednak.  Ostatnio tak dużo się działo i nie miałam czasu pisać. Mam nadzieję , że niedługo jak tylko złapię internet pochwalę się przygodami we Wrocławiu.
 W razie gdyby ktoś chciał się ze mną skontaktować -od czasu do czasu jestem na Facebooku ( profilTUTAJ) . No chyba , że w sprawie uduszenia to proszę ustawić się w kolejce XD Rozdziały pojawią się 2 w tym tygodniu.

"Matko, czy mam powstrzymać swojego syna, czy zostawić wszystko naturze?"

2 komentarze:

  1. Miłej przeprowadzki życzę. xD Ja pierwszego raz po wyjeździe na studia byłam przerażona, ale zanim się obejrzałam zdążyłam się zaaklimatyzować, więc mam nadzieję, że Tobie tez szybko pójdzie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysł i rysunek był mój! XDDD a zegar zajumał ci Krawiec, bo mu się spodobał XDD.
    Powodzenia! Widzimy się 25-tego <3.

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!