czwartek, 9 października 2014

Ohoho witajcie

   Wita was zombi hello kitty XD. Jest zabawnie na studiach -dwa razy wyleciałam z zajęć :raz się spóźniłam , na początku byłam przydzielona do dwóch grup i wylądowałam w innej grupie z angielskiego. Żyć nie umierać. Były pierwsze kolokwia , które nie wiem jakim cudem ale zaliczyłam całkiem przyzwoicie. Profesor stwierdził , że to pierwszy raz jak mają muzyka na studiach. Muzyka moją miłością życia -nawet jak mnie facet oleje to nie dostaję depresji bo muzyka jest ze mną zawsze.
  Dzień zaczynam od radosnych przedmiotów, zostałam wepchnięta do windy , której nienawidzę. Wole biegać po schodach niż jeździć. Też tak macie?

Wooo taka burżuazja studenckaXD granat tak bardzo xd
Tak bardzo Sezam Marlu <3
Marlu w kuchni <3 
w przerwach między wykładami zwiedzam galerie :D 
XD no comment xd
"Drogi pamiętniku, wiewiórka zapytała dzisiaj o moje imię. Przedstawiłem się jako Joe. To kłamstwo będzie chodzić za mną przez wieczność."

3 komentarze:

  1. Tak XD też wolę wchodzić po schodach, niż jeździć windą, bo winda jest przerażająca D: Matko, Sezam może być, ale ja z miską XD? ahahah. Mimo wszystko lubię to zdjęcie <333. Studia to zUUo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wina to zbawienie, mamy straszne schody na uczelni. xD hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaaha xddd Winda jest straszna...ja po prostu się jej boję.. ;DD Powodzenia na studiach i niech matma cię nie zniszczy xDDDD Liczby nie mogą być aż takie złe ;< xDD Hahaah co ta Marlu się tak cieszy ???? xDDD

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!