sobota, 13 września 2014

Jeszcze mam wolne :D

   Zacznę od tego, że mogłabym Wam tyle opowiedzieć ale blogger by się zaciął od ilości słów. Może zacznę od tego , że byłam na dwóch udanych randkach. Czułam się jak prawdziwa księżniczka jak nigdy dotąd . Mimo, że nie lubię spędzać czasu przed TV i rozmawiać spędziłam ten czas bardzo dobrze.Mogłam jednocześnie oglądać i pisać rozdział rozmawiając o gospodarce. Zazwyczaj ludzie narzekają gdy tyle naraz robię. Choć takie robienie to przecież nic. Moim mistrzostwem było oglądanie filmu z napisami po angielsku , granie na skrzypcach i pisanie smsów i wiadomości na fb.   Jak się ostatnio okazało nie mogę już jeździć rowerem , ponieważ dorobiłam się kolejnego skutku ubocznego. Lekarz nakazał mi ograniczyć wszelkie jazdy , ponieważ mogę doprowadzić do wypadku. To całkiem nieciekawa sytuacja dla mnie ale myślę, że przy pomocy bliskich mogę dać radę. Mam nadzieje, że przestanie miewać zawroty i wszystkie będzie dobrze.
   Dzisiaj w planach mam robienie bramy dla nowożeńców oraz grill. Mam nadzieje, że tym razem kamerzysta nie nagra momentu gdy lecę z flaszką podskakując jak mała dziewczynka lub moment gdy wyciągam dowód z miną" HAHAHAH Ja mam dowód a wy nie ". Nic nie poradzę, że czasami to co myślę pokazuję po minie.
Jesień daje o sobie znać . Wczoraj odbyła podróż i na jakiś czas mam sobie odpocząć :D
Ktoś się chce wykąpać? XD
Urząd pracy z cyrkowcem. Jak tu nie uciekać z kraju? XD

„Cholera! Co to za walka, podczas której trzeba myśleć o takich bzdurach? Nie moglibyśmy tak po prostu się ponaparzać?!”

3 komentarze:

  1. Widzę, że fajnie spędzasz czas >D i tak trzymać. Brama zawsze spoko! Ja osobiście nigdy jej nie robiłam i nie uczestniczyłam w czymś takim :c smutałkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. nono JESZCZE masz wolne, JESZCZE ;DDDDD Póki JESZCZE masz wolny czas to wykorzystaj go ;D i uwazaj na siebie cymbale xD Co do wesela ahhaah to nie raz byłam kiedy robili bramke i to jest zajebista sprawa ;DD szkoda tylko ze ja nie mam jeszcze dowodu ;DDDDD HAHA

    OdpowiedzUsuń
  3. haha też jestem typem, który lubi robić dużo rzeczy na razi, chociaż do Twojego poziomu jeszcze trochę mi chyba brakuje. haha xD

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!