środa, 10 września 2014

Tyle nowości...

  Hej! Stęskniliście się? Tak myślałam, że raczej na tak. Tyle ostatnio się działo, że łeb mi urywa.Byłam ponownie we Wrocławiu. Poznałam fajną studenkte skrzypaczkę. Miałyśmy wiele tematów wspólnych jak : mangi, muzyka klasyczna ,kosmetyki , żarty o kształceniu słuchu i wiele innych. Zauważyłam , że sekcja instrumentów smyczkowych może być całkiem fajną grupą .
 Widziałam się również z Kinią!  Już sobie obiecałyśmy, że będziemy się częściej widywać :D uwielbiam nasze spotkania.
Zdjęcie w biedrze i mina faceta, który miał laser zamiast oczu xd
Sowy czy tam Kanie xd wiem tyle , że mam już dosyć grzybów...
takie małe i suche xd

Kochane łóżko <3 spałam tylko 2 godziny bo takie wygodne :D
Ten aparat doprowadza mnie do nerwicy. Zdjęcie milionowe xd
Mc śmieciowy obiad :D 
Pomadka , która jest taka super. Myślałam, że będzie lepsza ale się przeliczyłam. Ma ładny zapach a oprócz tego nawilża na godzinę. Kupiłam promocyjne za 5 zł.
W ramach zmordowania kupiłam sobie oranżade. Z przykrością stwierdzam, że kiedyś było lepszej jakości. Byłam dzisiaj u znajomych i poczułam się jak czarodziejka. Nie dość, że zostałam podduszona, ochlapana wodą i wybiegana. Młodsze rodzeństwo moich znajomych jest dla mnie okrutne. Tak dobrze nie bawiłam się od dawna. Cieszę się, że będę mogła ich odwiedzać. Nikt tam nigdy nie wyszedł smutny :DA teraz wybaczcie ale pójdę spać -nie mam na nic siły a do tego żebra mnie bolą . Do następnego :)
"Facet, który podnosi rękę na kobietę jest śmieciem.Jeżeli mam żyć jak śmieć, to wolę zginąć. "

4 komentarze:

  1. Nazwę kania to znam, ale sowa XD? Wtf?! Kanie pyszne! Możesz mi oddać, huehue.
    Spotkania takie fajne! Życie takie fajne! Łiiii!

    OdpowiedzUsuń
  2. nawiązywanie nowych znajomości fajna rzecz, odnawianie starych również. ^^ A grzyby są straszne... O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. ogarnięte zdj...łoo szalejesz ;DDDD WIDZE ZE JAK ZAWSZE BYLAS W MC...Xddd hhaahah ja wole kfc ;p mc to zło ;DDD Mi baby lips podpasowalo ;D Nawilża mi usta na więcej, na pewno dłuzej od tych z Avonu ;DD ale wiadomo kazdy jest inny i ma inne ciało ;p Było sie nie wymieniac zarazkami z lovelasami to bys miała przynajmniej o te 10 minut dłużej pomadkę xDD hahaah

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna ta pościel w serduszka ;;

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!