poniedziałek, 1 września 2014

Dziki hate

 Hello! Witam was serdecznie w 1 dniu wrześniowym. Piękny dziś dzień co nie? <wszyscy lukają za okno a tu chmury>. Piękny dzień gdyż zapowiadam powrót Orihime 2.0 :D Zgodnie z tym co wcześniej obiecywałam to zmiana polega:
1. Więcej opinii
2. Koniec smutnej kici
3.Hate , hate i jeszcze raz HATE
4. Jeśli chcesz poznać opinie o sobie -ustaw się w kolejce.
5. Czas stworzyć coś pięknego :D
6. Ludzie to kłamliwe robaki i tak mają lepszą wersje o tobie, więc po co ich słuchać? 
  Dziś rozpoczął się rok szkolny. Wszystkim uczniakom życie udanego roku szkolnego-pozdrawiają studenci XD .
Okazało się, że 10 września mam się zabierać do Wrocławia. Kochana mama chcę się mnie pozbyć hah. Cóż cieszy mnie to, że wreszcie uwolnię się od ludzi, przez których w nerwicy dostawałam. Postaram się wszystko ułożyć od nowa. Tyle nowości aż uśmiech powraca :D Koniec z zadawaniem się z ludźmi, którzy mówią "poczekaj 5 minutek" a okazuje się , że czekasz 5 godzin. Ma święta cierpliwość kończy się po godzinie lub zamieniam ludzi w kamień. 
Jako iż w poprzednim życiu musiałam być kotem (ach te 7 żyć xd).
                                        ciasteczka<3
Żelki <3 hejtuje dietę. I tak nie wytrzymam dłużej niż 6 miesięcy.
" Z każdą odrzuconą dumąNasze bestie są o krok bliżej.Jedno zabite serce,A nasze bestie odchodzą precz."

2 komentarze:

  1. Nowy start to zawsze ciekawe doświadczenie, życzę ci więc jak najlepiej. <3
    Też rzuciłam dietę, jednak objadanie się słodyczami to jest to. <3 Jak można sobie odbierać taką przyjemność. haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku wreszcie mam dostęp do internetu na kompie..ehh ;DD Czytając tą notke zaczęłam się bac xDDD hehe ;') jejku....tez chce do wrocławia :( Teraz nowa klasa i szkoła w Kielcach tak na poboczu....czuje sie jakbym mieszkała na wsi ;DDb pamiętaj że jeszcze tam do ciebie wpadnę! emmm tez chce ciasteczka... jak zawsze głodna po kazdej tw notce xDDD

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!