sobota, 30 sierpnia 2014

More and more

 Yo! :D Przeglądam Wasze komentarze i trochę jestem zdziwiona. Nikt nie protestuje, że tak mało notek i zdjęć? No cóż na bloggerze powinien istnieć cytat " jaka autorka tacy komentatorzy". Dzień dzisiaj ładny- świeci słońce, coraz bliżej wrzesień i moja wyprowadzka. Trochę wyjazdów z orkiestrą. Zadziwię Was w dzisiejszej notce.
 Uwielbiacie jesień? Bo ja kocham każdą porę roku.Wiosna taka radosna i pełna niespodzianek. Lato za to, że jest gorąco i pięknie choć burze też są piękne. Zima-za śnieg, który jest zimny jak cholera ale piękny. Ślizganie po zamarzniętych kałużach . Jesień jest taki kolorowy, bieganie po lesie jesienią jest (kij z tym, że nie mogę sama chodzić po lesie bo bym się zgubiła)
 Najbardziej cenie sobie jesień za pewien rodzaj ciepła, który utrzymuje się przez kilka miesięcy. Jako mała dziewczynka pamiętam zapach drzewa palącego się w piecu , mgle za oknem a za kilka godzin promienie słoneczne, które trafiają aż do serca.
Dość już kłapania o parach roku. Czas na parę zdjęć.
                                              Taki fajny pokoik , w których już nie długo bd mieszkać :D Siadając na czerwone łóżko można się poczuć jak lord xd
Tak patrzę na to zdjęcie i myślę o wystąpieniu w "krzywym zwierciadle" XD 
Fuck system XD kiedy nogi bolą, a plecy odpadają graj na leżąco XD Do tej pory nogi mam podziurawione po pamiętnej wycieczce.
Deszcz taki romantyczny ! :D
Jeśli komuś życie miłe polecam normalne galaretki. Ta była obrzydliwa                  
Peter Parker utkał w krzakach pajęczą sieć XD
Śniadanie mistrza hahah. Latające nie dobre wafle -nie polecam. Banan , który wylądował na ścianie. Przez 3 dni byłam na wyjeździe z orkiestrą. Zwiedziliśmy parę miast, poznałam fajnych ludzi, wiele wygłupów. Pobudki o 1 w nocy oraz imprezy nad ranem. Chętnie w październiku pojadę ponownie o ile będę mogła :D. Zdjęciami się pochwalę, gdy otrzymam. 
Wierzycie w to żeby facet mógł zmienić swój charakter? Mój były napisał do mnie parę dni temu z przeprosinami i wyznaniem miłości. Opadła mi szczęka po odczytaniu smsów. Sama nie wiem co myśleć. Z jednej strony zastanawiam się czy on chcę się bawić ponownie moimi uczuciami a z drugiej -może faktycznie coś zrozumiał. Postanowiłam dać mu szanse. Pierwszego dnia rozmawialiśmy cały dzień ale już drugiego dnia nie napisał. Nie ma bata-nie napiszę pierwsza chodź tęsknie. 
  Podobno po skończeniu mangi ma powrócić Bleach. Jesteście zainteresowani? Ja jestem zaciekawiona dalszymi losami Kurosakiego .Mam nadzieje, że to prawda lecz czy będziemy wstanie to oglądać? Kubo uśmiercił kilka wspaniałych postaci. Soul society bez dziadka Yamamoto,Unohany, Toshiro , Matsumoto i wielu innych...
"Kiedy skazano cię na karę śmierci… w moim sercu pojawiły się wątpliwości. Zastanawiałem się, co jest ważniejsze. Obietnica złożona nad grobem rozdziców, czy ta, którą dałem twojej siostrze… Ichigo Kurosaki, muszę ci podziękować. A ty, Rukia… proszę… wybacz mi…"

2 komentarze:

  1. Dla mnie zima zawsze będzie najlepsza. <3 hah
    Przyjemny pokoik. <3
    Dzięki za spoilery. haha </3 Chociaż w sumie to to co się obecnie dzieje w Bleach nie bardzo mnie interesuje, ale nie pogardziłabym wznowieniem anime. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki długi komentarz ci napisałam D: hejtuję bloggera...
    Pisalam, że każda pora roku jest świetna! XDD A jesień najlepsza, bo wtedy urodziła się Marlu, huehue.
    Lordowskie łóżko XD not bad.
    Skrzypce na leżąco zawsze spoko! XDD To był dzień!'
    Peter?! Kuzyn Alexa?! Co on tam robił?! U nas w mieście?! Czemu nas nie odwiedził XDD?!
    Nie wierzę, że faceci się zmieniają. Chyba, że na chwilę. Potem znowu jest to samo. Skoro cały dzień z tobą pisał, a potem cię olał... ja bym się nie pchała znowu w takie bagno D: uważaj na gościa.

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!