poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Trochę z zaległości

HEY! Ja też się ciesze jak do mnie piszecie. O tak, i ten pisk w domu xd. Aż moich rodziców wypędziło z domu. Oj tam jest good i przynajmniej wpierdzieliłam pudełko lodów :D Cóż mogę więcej powiedzieć? W środę przyjeżdżam do Wrocka , jutro zamierzam się szlajać po mojej miejscowości <zapewne w krzaki xd> No i rozpocznę nowy rozdział pt "zabijam laserem w oczach ". Tak się cieszę , że jeszcze mam wakacje i jest ciepło chodź pogoda zmienna . TO upał a za 5 min burza. Czy tylko ja biegam po kałużach w deszczu?
Pijesz sobie spokojnie a ty niebieski język xd
Najlepsze są w urodzinach czekoladki, czekoladyyyy meh meh . 
Taa... poziom hard ^^
Moja magiczna różdżka :D  uwielbiam loki
Bo jadąc rowerem trzeba być magiem xd Niestety nie umiem fruwać xd
Udałam się na wycieczkę rowerową :D YEY  ! świat potrafi być piękny szczególnie taka czysta rzekaxd A później narzekają, że nie chcę wyjść nad smródkę tylko przed laptopem siedzę xd
Kto się oprze pysznej kukurydzance ?
Dziś cytat Damona Salvatore , który rozbawił mnie do łez 
"Drogi pamiętniku, wiewiórka zapytała dzisiaj o moje imię. Przedstawiłem się jako Joe. To kłamstwo będzie chodzić za mną przez wieczność."

3 komentarze:

  1. Głupia kukurydza .....teraz jestem glodna..... bravo rowerzysto...przynajmniej spalisz to co zjesz xDDD a mi sie nic nie chce....juhu -.- xDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przez dwa dni było przyjemnie chłodno, ale dzisiaj znowu wracają upały, uchh...
    Czekoladki, tak dawno nie jadłam nic słodkiego. T.T *dietadietadieta*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, ja też biegam po kałużach w deszczu XD uwielbiam deszcz ahahah. Krzaki zawsze spoko!
    Niebieskie izzy jest yummy *___*
    Widzę, że u ciebie jedzeniowa rozpusta ahaha XD.
    ach, ta droga rowerowa, nawet wiem gdzie XDDDDD. Nauczmy się fruwać!
    Wycieczki rowerowe są świetne! Wybierzmy się niedługo razem <3

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!