środa, 30 lipca 2014

Zatęskniłam !

O to taka nowość! Ja bezuczuciowa istota zatęskniłam ! Tylko żeby nie było , że za kimś tylko za miastem. Tak uwielbiam duże miasta. Ten nieustanny hałas, smród spalin, blisko sklepy i daleko od domu. Jednak i tak lubię Wrocławski klimat
Robione nowym telefonem ! :)
Zawsze jak przyjeżdżam to jest jakiś koncert lub festiwal O.o
Szukając weny w Macu xd
Chodząc po lodowej fontannie i robiąc zdjęcia xd
Dzisiaj potraktowałam włosy szamponetką . Nawet są troszkę jaśniejsze 
Pomidorek i serek feta i mój szczypiorek
Mgiełka jabłkowa <3
W między czasie spotykałam się z Marlu 
XD to je Marlu i tego nie ogarniesz xd
Ta słodka minka i oczy zasłonięte okularami, które tak naprawdę mówiły zjem cię xd
Smile i dzióbek xd Próbuje sobie przypomnieć co chciałam zrobić z moją ręką . A już wiem! V xd
Demony cieniste xddd
Wakacje uciekają mi ciekawie. Codziennie coś się dzieje , chodź większość z mojej winy, Dobry odpał nie jest zły a i tak nikomu nie przeszkadzam. Jutro urodziny mojej mamy i szykuje niespodziankę. Narazicho zaśmiał się Zdzicho xd 
"Ginjō Kūgo: Chciałeś kiedyś znaleźć się w grze?
Kurosaki Ichigo: O czym ty mówisz?
Ginjō Kūgo: No powiedz. Każdy o tym marzy jako dziecko. Nie ma się czego wstydzić.
Kurosaki Ichigo: No nie mogę powiedzieć, żebym nie chciał...
Ginjō Kūgo: No tak. Ja nigdy nie chciałem."

3 komentarze:

  1. Wrocław to takie cudowne miasto <3 już niedługo się do niego wprowadzimy!
    Uwielbiam tą fontannę na rynku! McDonald i wena zawsze spoko XD.
    Ty potraktowałaś włosy szamponetką, a ja mam różową piankę do włosów na głowie XD ohohoho.
    O, chcę wąchnąć tą mgiełkę! *___* weź ją ze sobą!
    To je Marlu, tego nie ogarniesz! Ohohohoho!
    Ta, jasne, V chciałaś zrobić. Pomacać mnie chciałaś XD hahah. Cały czas wtedy gadałaś o macaniu! Już ja ciebie znam!
    Demony cieniste XDD! YEEE! Mamy... wysoką energię potencjalną, sądząc po tym wyrazistym cieniu XD! Demony nas będą gonić!
    Wszystkiego najlepszego dla mamy C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nigdy nie chce wyjść jaśniejszy kolor na włosach, do tego zawsze musi iść w ruch rozjaśniacz, więc zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka jedzie do VVrocka!!!!!!! Na vvakacje do ciotki! A ja nie mogę! To takie przygnębiające....
    Ja chcę tą mgiełkę!!!! :(
    No no vvakację lecą..ale cóż! Pozytyvvnie! Bez lipy...! :DD
    Ser feta.....hmmmmmm ty vviesz co dobre :DD hAHa GORSZY ORYGINALE xdddd

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!