czwartek, 14 sierpnia 2014

Poszukiwania

Witam was zacni czytelnicy. Ostatnie dni to lawina wydarzeń takich jak : szukanie mieszkania, dzikie spacery, wyjazdy do Zielonej i masa planów. Dużymi krokami zbliża się wrzesień a tu już plany biednych studentów na pobudki. No to już kij z tym, że sąsiedzi też będą biedni i kibel XD Szczęka aż boli mnie od śmiechu.

Wspomnienie lodów XDDD 
Nie ma to jak sobie spacerować a tu wściekły kombajn kieruje się w twoją stronę. Zawsze jak spotykam się z Marlu to przygody na nas lecą XD
Zalew jak zawsze nasz ! <3
Łłłiii będąc w chmurach xd
Tak pięknie :D 
Charles i Milo, Alex i Aria, Orihime i Naff, Fala i Wofi, Lanatyczka i Łapowata XD tyle fascynujących przygód :D
    
Mackaxd 
*snif snif* 
Cywilizacja trafiła do Piekła XD Aż zostało to upamiętnione na zdjęciu 
 Pogoda zmienna lecz już nie ma upałów +40 stopni. Jesień się zbliża a co najlepsze wtorek się zbliża <trzymajcie kciuki za nas bo będziemy szukać mieszkania xd> . Trzymajcie się ciepło ! :D
"Dopóki nie chwycę miecza,Nie mogę cię chronić.Trzymając miecz,Nie mogę cię objąć."

6 komentarzy:

  1. Hahaha, nasze pobudki będą zaglebiste XD. Już szykuję cały arsenał pobudeczek dla moich współlokatorów >D maska, rękawica, szklanka wody, żywy deser lodowy >D ahahhahah.
    Kombajn był straszny :c bałam się, że nas zacznie gonić.
    Te nasze pseuda... aż mam łezki w oczach! Tyle wspomnień :c
    Taa, sniff sniff, spoglądałaś wtedy w cycki XDDD.
    Krawiec też się zdziwił, jak zobaczył światła u nas hahah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDD ale tego nie było widać na szczęście hahahxd

      Usuń
  2. ale ładne te zdj w czarnej bluzce <3 "Taa, sniff sniff, spoglądałaś wtedy w cycki XDDD." hahahah padłam|! :3333
    trzymam kciuki gąsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jack Daniels xddd hhahah oj tam xd cycki the bestxd

      Usuń
  3. Ale masz śliczną sukieneczkę (tunikę? czy cokolwiek to jest xD). ^^
    Też się dzisiaj objadałam lodami. <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest nieszczęsna sukienka ze studniówki XD jak dla mnie jest strasznie krótka dlatego założyłam leginsy
      Smacznego ^^

      Usuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!