środa, 20 sierpnia 2014

Na Psim Polu

Witajcie ! Dziś mieszanka zdarzeń z kilku szalonych dni. Mnóstwo przypałów i wiele uśmiechu - to i tak wiele na obserwatora xd. Też tak macie, że lubicie obserwować zachowanie ludzi?
Wczoraj wiele przygód natrafiło na mnie i moich lokatorów. Wszystko rozpoczęło się od momentu, kiedy znalazłam się w pociągu i pisałam rozdział. Wpadłam na śmieszny pomysł i go zapisałam w zeszycie. Następnie przeczytałam i zaczęłam się śmiać. Wszyscy spojrzeli na mnie z minami "what the fuck"  a ja dalej w śmiech xd. Będąc we Wrocławiu urwałam pasek od sandałka. Stopy poobdzierałam ile wlezie xd. Następnie się spotkaliśmy i pojechaliśmy zobaczyć pierwsze mieszkanie, które okazało się najlepsze. Jak zobaczyłam pokój z czerwonym łóżkiem i czarnymi poduszkami to od razu wiedziałam , że będzie mój <3 taki mroczny bo ciemny XD. Bynajmniej nic mnie nie obudzi - ani słońce ani pobudka niespodzianka bo , każdy pokój jest na klucz xd. Mieszkanie na Psim Polu -dojazd na uczelnie nie taki straszny, przyjazna okolica :D
Pina Colada. Próbowaliście? Polecam 
Dobra Karma nie jest zła xd Taki sobie Wrocław
Piękny zachód słońca <3 
Niestety wszystko ma swoje zalety jak i wady. Po dzisiejszej wycieczce rowerowej krew poleciała mi z nosa. Na pocieszenie dostałam żelki <3 Teraz dużo czasu poświęcam aby pomóc rodzicom. Praca i wygłupy to jedynie co nie zawodzi . 
Zapraszam do opowiadania mojego i Naffa. Opowiadanie przedstawia przygody Arii i Alexa w szkole dla kryminalistów. Serdecznie zapraszam KLIK a teraz idę odpoczywać gdyż nie czuje się zbyt dobrze. Pojutrze wrzucę kilka zdjęć . Do następnego <3 

3 komentarze:

  1. Zaraz ci wyślę zdjęcia, ohoho. Tyle fajnych.
    Nasze przypały najlepsze XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już móvviłam vvbijam do ciebie! :DDDD haha :") Przypały vv autobuach, pociągach ze śmiechem...hm....skąd ja to znam xDDDDD Żelki na pocieszenie zavvsze spoko!! :DDDD Uvvażaj tam na siebie GŁUPIA LAMO !! :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie jestem typem, który woli się nie angażować i z boku patrzeć na poczynania ludzi. xD
    Gratuluję znalezienie fajnego mieszkanka. <3

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!