poniedziałek, 28 lipca 2014

Dziś trochę smutnawo [*]

Witajcie! Dziś piszę aby upamiętnić mojego kolegę Damiana. W nieszczęśliwym wypadku samochodowym -niestety jest niebezpiecznie i trzeba uważać. Szczególnie gdy jest gorąco i każdy chce jak najszybciej być na miejscu. Jednakże lepiej czasami poczekać i żyć. 

Damian to fajny chłopak miał 20 lat i często się uśmiechał. Bardzo dobrze się uczył oraz był życzliwym człowiekiem. To bardzo duża strata dla społeczeństwa i chwila nieostrożności doprowadziła do tragedii. Jak się dowiedziałam -zrobiło mi się przykro. Pierwsze co zrobiłam to powiadomiłam naszych znajomych o tragedii. Chciałabym abyśmy się tam wszyscy zebrali i pożegnali go jak należy. 
                                          Damiana poznałam w gimnazjum.
W środę jest pogrzeb... 

Kochani , jeśli macie prawo jazdy uważajcie , proszę. Na drodze nie istnieje pojęcie "uda się". Lepiej zwolnić i żyć ! 

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z tym. Lepiej uważać na drodze. Ale czasami nie mamy na pewne rzeczy wpływu. Czasami to nie nasza wina :c.
    Przykro z powodu Damiana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację...<3 Gdy ktoś umiera i to vv dodatku vv takim vvieku to straszne...ale trzeba podnieść się i iść dalej uvvażając na siebie. Pożegnacie go jak należy i pokażecie przez to jakim on był dobrym człovviekiem [*]

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!