niedziela, 13 lipca 2014

Zapraszam do piekła

  Hej kochani! Dziś taki dzień, że z chęcią zamieniłabym się w kota z laserem w oczach. Aby dobrze wyjaśnić cofniemy się do piątku. 
Był sobie nudny piątek. Pojechałam do Zielonej -zakupy i odebrać certyfikat. I nagle zobaczyłam to 
Ktoś ma ochotę na Kebapa?
Ciekawe co w tym Kebapie jest xd
 Następnie zapoznałam chłopaka o uśmiechu Colgate. Pewnie się teraz śmieje ale ma przepiękny uśmiech. Po wielu godzinach powróciłam do domu. Było mi strasznie nudno aż tu nagle wpadł mi do głowy genialny pomysł. Ustawiłam mamie w telefonie muzyczkę z rekina oraz tapetę na rekina xd. Schowałam tacie papierosy do butów. Następnego dnia obudziłam się na podłodze w kuchni o godzinie 4:30 xd. Zawsze słynęłam z głupich żartów -wtedy gdy mi się nudziło. Jak byłam mała to nawet wysadziłam piekarnik. xd Przynajmniej nikt się nie obraża i nie uważa mnie za histeryczkę-dramatyczke. 
Schody do piekła. Zapraszamy xd
A tu stan wody coraz wyższy - sobota
Mimo, że jakość suszarki to i tak mi się podoba :D
I ten wiatr we włosach xd
Plany na najbliższy tydzień to iść na basen z moją samooceną blisko 0, spotkanie z przyjacielem od uśmiechu Colgate i może zdążę  napisać nowy rozdział. Pierwsza część utworu napisana. Zatytułowałam  I część Allegro moderato  II Romans i III Finalle: Allegro vivacissimo . A teraz lecę przygotować materiały na prawo jazdy. Obiecałam koleżance pomóc i wytłumaczyć ! Trzymajcie kciuki i wesołych wakacji ! :D


"Ōmaeda Marechiyo: Nie jestem gruby! Tylko pulchny! To oznaka bogactwa. To nie to samo co otyli biedacy jak ty!"

Ps. cytat rozwala mózg xd

3 komentarze:

  1. Czasami pisząc z tobą, mam wrażenie że piszę z szatanem! XDDDD Nie rozumiem twoich żartów xdddd serio xddd ale fajnie być dziwną osobą to tylko i wyłącznie zaleta xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, te żarciki XD. Takie niewinne huehue. Mama to pewnie zawału dostała.
    Kebap zawsze spoko, lol.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ta piękna nazwa. Coś Was tam zalewa. O.O

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!