niedziela, 6 lipca 2014

Cała naprzód !

"Teraz twoje serce zdobędą ci, którzy wiedzą, że oczekujesz spokoju i zamiłowania do wszystkiego co piękne , że podziwiasz sztukę"


Witajcie ! Dziś rozpoczęłam nowy początek lub jak kto woli nowy rozdział w moim życiu. Co oznacza nową fryzurę . Życie życiem ale tęsknie za pracą xd. Tak, tęsknie i to nie są żarty.  

Och, przesłodkie żelki :)
Mam ochotę zrobić coś naprawdę szalonego. Jakieś propozycje? Nie wiem jak Wy ale ja zazwyczaj robię coś szalonego przez przypadek. Nie ma to jak okulary +soczewki i dalej nic nie widzieć xd
Uwielbiam róże ! Chciałbym mieć niebieskie lub błękitne. Może kiedyś spełni się moje marzenie.
Taka piękna pogoda ! Oby więcej
Pewnie dużo osób zastanawia się co wpłynęło na zmianę. Taka mała miejscowość nie daje mi perspektyw. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. A jak ! Raz się żyje. Chyba powinnam listę zrobić "Crazy day" lub na kalendarzu wpisywać cel. Dzisiejszy mój cel to latający popcorn xd. Pochwalę się , założyłam fanpejdża na Facebook'u i jest LINK. Zapraszam -komentujcie oraz piszcie :D Pozdrawia Krzysztof Hołowczyc - wariat GPS XD
"Zjedz to. Jeżeli mdlejesz z głodu, to oznacza, że też ją masz, prawda? Energię duchową."

3 komentarze:

  1. Te oczy nie kłamią xdd hah, twoje oczy straszą xd ale nie w złym sensie. Żelki przesłodkie, nie miałabym serca ich zjeść xd Nowy rozdział w życiu oznacza milion nowych przygód! HM...co byś mogła zrobić szalonego hm....PRZYJECHAĆ DO KIELC STOPEM a wrócić dopiero po tym jak Alex się odnajdzie i zachce cię podwieź te 600km do domu XD buhahahaah xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne żeleee! Łiiiii! Jaram się!
    Zróbmy coś szalonego razem! Tylko nie wiem co XD. Huehue.
    Błękitne róże... też chcę je mieć, ale one chyba nie rosną w ogródkach? WTF, bo w sklepach i kwiaciarniach są chybia sztucznie farbowane :o zafarbuję ci taką na przyszłe urodziny XD.
    Latający popcorn zawsze spoko xd. Och, Danny, nasza inspiracjo~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym z chęcią te żelki poodgryzała, ale nie przepadam za żelkami. xP

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!