wtorek, 22 lipca 2014

Summer


Hello :D Kilka tygodni wakacji mamy już za sobą . Raczej nic się nie zmieniło a raczej nikt . Ja dalej chodzę i rozwalam system. Schładzam się wiatrakiem oraz zimną wodą XD (yeah lubię szok). Raczej się nie nudzę -wczoraj do 3 w nocy realizowałam mój niecny plan wkurzania ludzi. Wczoraj moja mama biegała jak szalona tylko dlatego, że wyskoczyłam z szafy xd. Jest fajny upał wszyscy narzekają- nie martwcie się za pół roku będziecie płakać. Mi odpowiada taka pogoda.
Kupiłam w Biedronce Miętę i od paru dni obdzieram ją z liści :D Skubana lubi Damona
Nic tylko grać , grać i grać :D To co kocham-Bleach <3
Czerwona porzeczka i racuchy :D Mniam 
Zamiast lodów można zamrozić jogurt. O nie moje chore zapiski xddd
Zanim pojechałam nad wodę zrobiłam sobie obowiązkowo zdjęcie! :) Nie mogę zabierać telefonu, ponieważ od rana ręce mi odmawiały posłuszeństwa (nie mogłam nic utrzymać bo mi wylatywało. Nie Daria to nie hentai xd )
Niedzielna ja . Nie wiem czemu wszyscy w domu chcieli mnie posłać do kościoła ale niech im będzie xd
Nawet ostatnio znalazłam czas na anime :SAO II- bardzo mi się spodobało oraz hidan no aria. Na dziś Damon pozdrawia :D

"Chcesz miłości, która cię pochłonie. Pasji i przygody. A nawet szczypty niebezpieczeństwa."

3 komentarze:

  1. Hahaha, wyskoczyłaś z szafy XD? LOL. Takie pomysły tylko u ciebie.
    Uwielbiam miętę, och *___* narwij mi mięty, to ekstrakt zrobię OHOHO! Nie no, niedługo muszę nazbierać mięty z mojego ogródeczka, tak samotnie rośnie :c
    Om nom nom, tyle żarcia. Epicko wyszłaś na tych zdjęciach!
    SAO II. Muszę nadrobić. Na szczęście są tylko dwa odc. A może 3 XD?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dzivvie się że namavviali cię żebyś poszła do kościoła ty szatacico xddd! i proszę mnie nie kojarzyć ze zboczeńcem! XD bo to niegrzeczne z tvvojej strony!
    Haahahaahahah :")
    Pisz rozdziały i vvpieprzaj mięte xdd może to rozvvinie trochę tvvoją vvyobraźnie i będą o połovve dłuższe!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby się jakieś ochłodzenie i deszczyk, bo jest tak strasznie ciepło. T.T
    Racuchy z czerwoną porzeczką, mniaaaam <3

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!