czwartek, 12 czerwca 2014

Tak bardzo normalnie

    Hello! Wczoraj jadąc do Wrocławia myślałam sobie" to będzie normalny dzień". Oczywiście, że się przeliczyłam. Ja i normalny ,spokojny dzień to nie do pomyślenia. Ostatnio mam fazę na różne dzikie tańce, głośne myślenie chociaż i tak nie mówię wszystkiego bo ludzie zrobili by ze mnie boczek wędzony. 
   We wtorek było gorąco we Wrocku. Przygód było a było. Najpierw w knajpce gdzie wraz z kolegami piliśmy kolorowe shoty. Potem postanowiliśmy pospacerować po rynku i przy okazji wróciliśmy mokrzy. Syndrom fontanny xd Koło Maca jakiś gościu zaczął do mnie wołać"Agnieszka". Uciekaliśmy przed nim po całym rynku aż w końcu zaliczyłam glebe  koło sklepu buddyjskiego. Oczywiście Hime zamiast wstawać zaczęłam się śmiać . Kolega pomocna rączką pomógł mi się pozbierać. Już nie wspomnę, że chciał mnie podwieźć tyle kilometrów xd. Facet co nas gonił przestał za nami biegać i zaczął wyzywać od tych fajnych pań pracujących przy ulicy.  Następnie nasza trójka znajomych odbyła bardzo szczerą rozmowę. Następnym razem pójdę do Teatru Współczesnego. Jestem taka szczęśliwa, że mogę robić to co uwielbiam i nikt mnie nie ogranicza.
   Ogólnie to ostatnio się wkurzyłam i pousuwałam masę numerów telefonu i zmieniłam swoich znajomych. Chodzi mi o to, że po co mi znajomy co robi każdemu na złość? Taki cichy lis. Myślę, że niedługo zrobię taką akcje na fb.
   Dziś zdjęć nie będzie ale wstawię- w następnej notce. Tak mi się nic nie chcę. Troszkę narzekam bo żyję z dnia na dzień. Łatwo mnie zdenerwować szczególnie kiedy ktoś mi wyznaje swoje uczucia. Jakoś nie jestem gotowa na nowy związek i nie mam na to ochoty. Teraz jak sobie poukładałam do całości i wiem, że wcześniej była skrzywdzona i wykorzystana a byłam tak zakochana , że tego nie widziałam. Może i przykre ale prawdziwe. A jak komuś będzie bardzo zależeć do przecież może się starać. Czemu ludzie są tacy nieszczerzy? Jak dla mnie to takie zawracanie tyłka.
  Na koniec jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć pijany zespół. Ogólnie to padłam patrząc na gitarzyste xd LINK. Fajny zespół mają fajne piosenki nietypowe np LINK. Idealna na ciepłą noc :P Dla smutnych na dzisiaj polecam LINK.
"Pamiętasz, kiedy pierwszy raz wstałeś na nogi i chodziłeś? Nie, ponieważ nie byłeś tego świadomy. Więc dlaczego chodziłeś? Wszyscy rodzą się, wiedząc, jak chodzić. To się nazywa instynkt. Właśnie o tym przypomina mi ten chłopak. On wie, że może osiągnąć bankai, dlatego kontynuuje walkę."

4 komentarze:

  1. Ech, te magiczne przygody XD. Nie wyobrażam sobie tego buahha. Ciekawi mnie co spotka dzisiaj nas nad zalewem!
    No i widzisz? I po co się trza było męczyć z tym matołem? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. To widzę, że naprawdę zwariowany dzień, mam nadzieję, że upadek nie był zbyt bolesny. >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. pozbiarałaś jedynki z ziemi po upadku? XD mam nadzieję że tak haha xd. OJ....czasami trzeba "odświeżyć powietrze", czesto mi się to zdarza. To dobrze że teraz nie masz granic! Kibicuje ci!!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!