niedziela, 15 czerwca 2014

Jestem nietoperem

    Ogólnie to czas mija szybko i ja szybko też xd lol. Od paru dni ciężko pracuję z Marlu nad blogiem. Krew , pot i łzy nie są nam obce. Tak naprawdę to i torebki też xd. Jak na razie mamy opis bohaterów i skrawki różnych rozdziałów. A i proszę się ustawić w kolejce po dawkę egzorcyzmu . I oto LINK . 
   Wiele ostatnio wydarzeń zawitało w me życie. Ja jako nietoper w spódnicy biegając po "niby plaży" xd.  I moja Marlu jako egzorcysta xd. Wspomnę też , że babka niedaleko się opalała. Pogoda nas nie rozpieszcza a przynajmniej nie jest gorąco. U mnie zdrowie nie całuje mnie w tyłek. Ciśnienie mi skacze jak chce a ja jakoś radzę sobie ( jak pchła po okresie).
   A mogę Wam jeszcze opowiedzieć o tym jak Naff rozmawia z wężem-mężem xd. Gadali jak wariaci w swoim języku sssss....ssss xd . Bynajmniej pan wąż-mąż zostanie przerobiony na torebkę xd . Oczywiście mam dla was filmik po którym spadłam z krzesła tak się śmiałam xd LINK. Dawka śmiechu nie zaszkodzi. 
  Mogę się pochwalić rozpoczęłam dietę i staram się ćwiczyć. Wracam do formy! 
w nieskończoność Aria i Alex xd
pierwsze zapiski inni-niewinni
wąż-mąż-torebka?xd 
Takie my w galerii. Niestety rozpadał się deszcz i musiałyśmy się schronić.

"Ishida Uryū: Ty jesteś... Pesche Guatiche?Pesche GuaticheNiemożliwe! Pamięta moje pełne imię, chociaż powiedziałem je tylko raz! Czy on... może on...Pesche Guatiche: Czy ty... ty mnie kochasz?"

4 komentarze:

  1. Jeeejku wąż!!! ja się tak cholernie ich boję nawet jeśli są za szybą brrrr....Zajefajne są te bransoletki takie same mam dla Marioli na zakończenie roku, Pracujcie nadal nad tym blogiem! Jestem pewna że będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa, pot, łzy i krew XD. Uwielbiam nasze rozkminy o Arii i Alexie! <3 kocham ich!
    Ksiądz egzorcysta to boss!
    EEEEJ! XDDDD Bez jaj z tymi egzrocyzmami! Nie moja wina, że nie zauważyłam babki co się opalała i zaczęłam się drzeć: "ODPRAWIĘ EGZORCYZM! MWAHAHHAHAHA!". Było mi głupio XD.
    Tak! Rozmowa z wężem zawsze spoko, doskonale się rozumieliśmy!
    Na tym zdjęciu wyszłam jak psychopata XD
    Tylko na tym zdjęciu z bransoletkami wygląda to tak, jakby to moja ręka była męska, a twoja kobieca XD. Jestem ciałem Alexa :O
    Generalnie to cię kocham i nie mogę się doczekać jutrzejszego spotkania buaha XD <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię węży, przerażają mnie. :D uwielbiam czasami oglądać takie zabawne filmiki, śmieję się wtedy, że po raz kolejny zabłądziłam w internetach. :D życzę powodzenia z dietą i ćwiczeniami, ja również biorę się za siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dobrze korzystacie z wolnego czasu, też bym chciała mieć już wolne i odrobinę chwili dla siebie. T.T

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!