poniedziałek, 9 czerwca 2014

Nowa Znajomość

  Witajcie! Tak, dzisiaj to ten gdzie wejdę do zamrażarki xd . Zawieram nowe znajomości i ogólnie idę do przodu. Założyłam nowego bloga, w którym zacznie pisać realistyczne opowiadanie o dziewczynie i jej "dziwnych uczuciach". W sumie to nie był mój pomysł tylko kolegi. Całkiem fajne pomysły chodzą mi po główce. Z Marlu będziemy zakładać również nowego bloga. W sumie 4 blogi do prowadzenia.Hmmm..fajnie będzie i raczej nudzić się nie będę. Jak na tą chwilę zapoznajcie się z nowym opowiadaniem moim Crowded
   Powolne kroki do przodu zostawiają za sobą przeszłość. Szczerze, czasami nawet wymuszam to na sobie -aby do przodu. Właściwie to już drugi raz uczę się chodzić. LINK bardzo lubię ten opening. Taki spokojny :) Ostatnio wiele miłych słów usłyszałam od wielu osób ale w moich marzeniach jest tylko to aby nikt już nie trafił w moje serce. Właściwie to już nie mam serca tylko dziurę w klatce piersiowej. Ach, ta rzeczywistość.
   Ostatnio zastanawiam się nad tymi ludźmi co spadają na dno. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do papierosów czy narkotyków. Przygody z alkoholem owszem ale byłam lekko wstawiona. W sumie alkohol mnie jakoś nie zmienia: ani nie płacze, ani nie rozwalam ludziom głów. Pewnie tacy ludzie są słabi psychicznie i mają dużo kłopotów. 
  Tak, tak. Ze mną całkiem dobrze nie jest a ja już bym chciała komuś pomóc ogarnąć życie. Przestałam wychodzić z domu( tylko jak muszę) bo cały czas się pytają "gdzie masz chłopaka?" . Jedyna trafna odpowiedź to "w dupie" ale niestety ja grzecznie coś odpowiadam lub idę po prostu dalej xd.  
  Po wczorajszym hasaniu nad zalewem na pamiątkę na stopie. Dwie ranki w takim miejscu, że cały czas muszę uważać jak idę. 
 Bitwa morska z Marlu xd A jak sobie przypomnę to śmiać mi się chcę xd Marlu wszędzie składała mi życzenia. Najpierw sms, fb blog i na pikniku 

   
Ostatnio piszę z pewną bloggerką i śmiało mogę stwierdzić, że trochę przypomina mnie xd oczywiście charakterem . Koizumi jest dużo młodsza ode mnie< zazdrość> xdd ale świetnie się rozumiemy.

           Naff i Hime ^^ A wiecie ,że Marlu jest moją siostra :) 
na tym zdjęciu wyglądam jak ta osóbka z horroru co wychodzi ze studni xd to był chyba "Ring" ;P
Ogólnie żyję w ciągłym chaosie. Tak jak zawsze tyle, że z trochę smutną miną. Walczę bo muszę stać się silniejsza i chronić innych. A po wtorku będę miała dla kogoś prezent ^^ Odpowiednie na mój nastrój MUSIC

"Nie mogę płakać... Łzy to porażka ciała pokonanego przez serce. Albowiem dla nas to, co określane jest „sercem”, może stać się co najmniej dowodem, że nasze istnienie jest zbyteczne."

3 komentarze:

  1. Mi się to nowe opowiadanie podoba ^___^ może będzie lepsze, niż poprzednie, kto wie?
    Znowu ten opening? NIEEEEEEEEEEEEE XDDDDDD. Umieram!
    Oj, tam pieprzysz z tą dziurę, masz serduszko. Za dużo oglądasz Bleacha XD.
    HAHA! To: "Gdzie masz chłopaka?", "w dupie" było zaiste epickie!
    Cichaj, lubię składać życzenia XD.
    Tak, to był Ring, ale dla mnie tak nie wyglądasz XD!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda nas nie oszczędza, mam nadzieję, że niedługo skończą się te upały... T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Samara! XD A wiesz że mnie tak nazywali? Ale zdj wyśle ci na fb pózniej. Haha Strasznie podoba mi się twoja spódnica. A tak wgl...to miło że wreszcie ktoś choć trochę mi lubi XD - haahahh xd Hahah musisz się kiedyś odważyć i jak ktoś spyta o chłopaka to właśnie tak musisz powiedzieć haahahah xd genialnie!
    Powodzenia x 10000 xd

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!