poniedziałek, 2 czerwca 2014

Słońce powróciło

   Hey! Ostatnimi dniami miałam lekką depresje ale teraz wydaje mi się, że wszystko powróci do normy. Jakoś nie umiałam poukładać sobie życia po moim byłym, którego nadal kocham. Myślę, że kobiety już takie są- kochają świnie i tchórzy. Życie toczy się dalej a mój humor wrócił dzięki Marlu. Myślę, że jakoś to poskładam do reszty chociaż nie utopiłam wisiorka z połowy serduszkiem. Drugą połowę chciałam mu kiedyś dać ale nie wziął. Ludzie mnie ostrzegali przed tą osobą ale nie posłuchałam. Miłość jest ślepa. 
  Może nie będę opisywać Wam co ostatnio robiłam bo raczej nic takiego nie robiłam. Byłam głęboko przygnębiona i trochę płacząca. Teraz jest już dobrze. Dzisiaj z Marlu rozmawiałyśmy o założeniu bloga na opowiadanie. Postanowiłyśmy, że będziemy mieszkać razem we Wrocławiu albo niedaleko siebie :P Siedziałyśmy w parku a jacyś chłopacy jeździli na rowerze i się gapili a nawet jeden miał maskę xd.  
 Zdjęcie z poprzedniego spotkania :P Tańczyłyśmy wtedy dzikie tańce i odpoczywałyśmy. Na świecie nie ma takiej drugiej Marlu, która tak poprawia humor. 
Babeczki z biedronki ^^ 
Życie jest piękne i nie warto je tracić na rozpamiętywaniu nie wartych ludzi. Po prostu jestem Cristina Yang, która musi dążyć do celu! 

"Żyj pełnią życia, Ichigo. Żyj najpełniej, starzej się najpełniej, łysiej najpełniej. I zejdź z tego świata długo po mnie i w miarę możliwości umrzyj z uśmiechem. Inaczej nie będę mógł spojrzeć Masaki w oczy. Nie bądź nijaki. Jesteś jeszcze zbyt młody, aby obnosić się wszędzie ze smutkiem"

4 komentarze:

  1. Wzruszyłaś mnie tą notką, wiesz? Mam łezkę w oku :c.
    Taaak, kobiety takie są. Zawsze odnosiłam wrażenie, że bardziej wkręcały się w miłość niż mężczyźni. Jeszcze jak się źle trafi, to dopiero ból.
    Weź, z tymi gościami w masce to nie mogłam XD - ty już poszłaś, a oni obok mnie cały czas w mieście jeździli. W końcu wybuchnęłam śmiechem i oni też się śmiali XDDD. No, nie mogłam wyrobić, jak gościu z maską ciągle się na mnie gapił!
    Taa, nasze dzikie balety i inne tanga XD.
    Dokładnie! Głowa do góry i do przodu, a jak się coś będzie działo, możesz zawsze do mnie pisać, przybędę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO :) Dobrze że u ciebie już lepiej..a w tej notce masz 100% racji...ale cóż poradzić....taka już jest "przyroda" -.- XDXD Możesz mi powiedzieć z czym jest ten chleb?? Haha bo patrze z takim wtf...noi...nie mam pojęcia co to jest! Haha...
    Na blogu pisałaś o FB ....znajdziesz mnie jak wpiszesz: Daria Koizumi Stefańczyk (tak, musiałam dodać Koizumi XD)
    Pozdrawiam i czekam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, niektórzy faceci już tacy są. Coś o tym wiem. Ale trzeba iść do przodu i się nie poddawać. :) Na pewno znajdzie się facet, który będzie świetny. Czasami trzeba poczekać. Dokładnie trzeba być jak Cristina Yang i dążyć uparcie do celu. Ona jest świetna. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że Twój humor chociaż trochę się poprawił. <3
    Jakie pyszności, babeczki. <33

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!