piątek, 30 maja 2014

Otchłań

  Witajcie. Pewnie wiele z Was zastanawiam się o co chodzi z otchłanią. Już tłumacze... miałam straszny dzień. I czuję, że będę płakać chociaż chcę być twarda. 
Jak mam być twarda skoro ktoś mi wciska cały czas,że się czepiam skoro się nie czepiałam. Już się zdziwić nie można? Nie można zapytać ? I nie można wyrazić swojego zdania?
  Myślę , że zerwanie to najgorsze uczucie bo nie wiem co mam sama ze sobą zrobić. I wiecie co jestem zdania, że osoba, która zostawia przez sms jest świnią nic nie wartą. Więc , może nie powinnam się niczym przejmować. Jednak i tak czuje się źle i samotnie. Pośród morza słów nie powinno się mieć pretensje, za to że lubię się przytulać do niego i oskarżać o czepianie się. A moje serce biję częściej i mocniej bo nie wie co ma ze sobą zrobić. Serce to nie narzędzie do zabawy. 
 Czy będę wstanie wypełnić tą pustkę?
"Dusza? Wy, ludzie używacie tego słowa z taką łatwością. Zupełnie, jakbyście każdy z was miał ją na swoich dłoniach. Moje oczy widzą wszystko. Nic nie umknie ich uwadze. Jeśli moje oczy czegoś nie widzą, nie ma prawa istnieć. Długo żyłem z tym założeniem. Czym więc jest dusza? Jeśli rozerwałbym ci pierś, zobaczę ją? Jeśli rozłupałbym ci czaszkę, zobaczę ją?"

2 komentarze:

  1. Czemu nic nie mówiłaś t.t? Matko. Twój chłopak jest kompletnym chamem i świnią! Właśnie go cholernie znielubiłam! Jak można napisać coś takiego w smsie?! Nie płakaj! Dzisiaj się spotkamy i cię wytulam! Zjemy sobie lody dla ochłody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, są dwie opcje albo on cię przeprosi i pierwszy napisze albo ty dasz sobie radę. Na pewno dasz! W moim wieku dużo żałosnych rzeczy się dzieje, ale wy już jesteście starsi i myślicie zdrowo *chyba* bo to tym co przeczytałam wynika że jest idiotą <3.
    Trzymam kciuki żeby to jakoś się wyjaśniło jeśli masz jeszcze ochotę o ten zwiazek walczyć.
    Pozdrawiam i bądź twarda.

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!