sobota, 7 czerwca 2014

Piknik ! :D

   Helloł! Dziś miałam urodzinowy piknik . Za wszelkie błędy z góry przepraszam ale trochę zmęczona jestem. Dmuchając w prowizoryczną "świeczkę" pomyślałam o paru osobach.
   I wiecie co myślę ? Nie odczuwam bólu duchowego. Całkiem dobrze się mam i cieszę się, że bliscy troszczą się o mnie. Jestem szczęściarą : mam kochających mnie rodziców troszkę nadopiekuńczych, przyjaciółkę , która mi walnie w łeb abym wróciła do normalności. 
Wypieki Marlu:) Ale pyszne ^^
Nie mogłyśmy znaleźć świeczek więc malutki kijek musiał je zastąpić.Babeczki lekko się zniekształciły przez gorąc.
  Było tyle śmiechu, rozmawiania , chlupania się w wodzie, że chcę to powtórzyć. Podziękowania należą się również osobą, które od wczoraj wydzwaniali i pisali sms-y. Wrocław przybywam w październiku ! <3
Żarełko ^^ Dla ciekawskich dzisiaj Dzień Seksu, Tirowców no i powinnam być w Wrocku jako konsultantka i wspierać organizację xd Chyba powinnam częściej mówić co czuje
 Danie z ośmiornicy xd

"Przyciągamy się wzajemnieJak krople wody, jak planetyI odpychamy się wzajemnieNiczym magnesy lub odmienneKolory skóry"

3 komentarze:

  1. Krótka, ale fajna notka! Oczekuję, że zrobisz jeszcze jedną jak dostaniesz resztę zdjęć XD - to jest mus!
    Piknik był cudowny! Dawno się tak nie uśmiałam! Nawet teraz chce mi się śmiać hahah XD A ośmiorniczkę zgniotłaś :c buu, ośmiornica cierpi!
    Ciiicho, potem świeczki się znalazły i dmuchałaś normalną XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Och miałaś urodzinki? W takim razie wszystkiego najlepszego. Smakowity piknik widzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O super piknik, ja też miałam piknik na urodziny w sierpniu haha przypadek? Patrze na te truskawki i dochodzę do wniosku że jestem głodna, ale jest 22 i już ciemno na dworzu, a boję się pójść w ciemności pozbierać sobie w miseczkę. Haha, mam nadzieję że życzenie które sb pomyslałaś się spełni! <3 Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!