środa, 18 czerwca 2014

Aby być wśród żywych

Dziś napisze o moim hobby , zainteresowaniach i talentach.
Więc zacznę od hobby:
1. Im więcej pracy tym jestem szczęśliwsza
2. Anime-manga
3. Granie na skrzypcach
4. Oglądanie filmów
5. Wcinanie jedzenia
6. Pisanie , mam 4 blogi i jestem dumna z tego
7. Jazda autem (uwielbiam)
Zainteresowania
-wszystko co chodzi i nie jest pająkiem albo dzieckiem xd
-sztukę jestem fanką :malarzy, muzyków, aktorów
-uwielbiam ludzi -wariatów
-przyroda
-zachowania ludzkie(tak, serio intryguje mnie to)
-pisanie z ludźmi z różnych krajów
-muzyka
-chodzenie do teatru
-opowiadania- różnego rodzaju od miłosnych po kryminały(wiem, dziwna jestem)
Talent:
-podobno talentem jest widzieć w brzydocie piękno- np stare poniszczone budynki ale jak się dobrze przyjrzeć to niektóre są naprawdę piękne. Jak będę kiedyś w tamtej dzielnicy we Wrocławiu to porobię zdjęcia tych budynków.
-wielu uważa, że granie na instrumencie wymaga talentu. Zgadzam się z tym stwierdzeniem ale dopowiem, że potrafię grać na fortepianie i na perkusji (chodzi o zestaw).
-zdarza mi się napisać wiersz
-napisałam swoją kompozycje 2 lata temu 
To czego nie lubię:
-plotkar
-pająków
-dzieci
-moja sentymentalność -też tego nie lubię. Przez to wpadłam w depresje


-biadolenia
-nieszczerości
 Ogólnie to już dawno nie mam tego stanu umysłu. Mam tyle na głowie i od 30 czerwca zaczynam pracę. 
ach, te nogi xd
podczas wieczornego treningu zatrzymałam się aby zrobić zdjęcie ^^
jogurt naturalny+ truskawki
deser lodowy- truskawka i mango. Niezbyt dobry
Wrocławki Jarmark zawsze najlepszy!
Chcę podziękować Marlu i Daryjce- Koizumi. Cały czas wspieracie mojego bloga <łezka> i mnie też. 
"Uuuch! Ty wiesz, jak trudno tak cały czas marszczyć czoło!? Jak ten cholerny Ichigo to robi, że cały czas ma taki wyraz twarzy!?"

3 komentarze:

  1. Wow, nom widzę że mamy podobne zainteresowania! Też kocham sztukę i to bardzo! Przez moje iine odbieranie wierszy zrąbałam polski na egzaminach heheh xd *nieważne*
    W przeciwieństwie do ciebie bardzo lubie dzieci i to chyba ich pogląd na wszystko tak bardzo mnie intryguje xd Marzyłam o fortepianie ale jestem beztalenciem muzycznym!
    Widze ze jesteś bardzo kreatywna!
    - Twa gorsza kopia junior XD haahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż mam powiedzieć? Podobne zainteresowania, tyle, że nie gram na skrzypcach, ale na pianinie buahah XD. No i swojego czasu pogrywałam trochu na gitarze. Teraz ta gitara leży za drzwiami i się kurzy XD.
    Stare budynki są piękne, matko *____*
    A przy Marlu powinno być: Marlu-Aryjce XD buahaha. Nie ma za co!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te deserki. <3
    Ciągle podziwiam za granie na skrzypcach. <33

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!