środa, 25 czerwca 2014

w podróży

   W czasie mojego pobytu we Wrocławiu moja dieta wyleciała oknem . Działy się cały czas dziwne wydarzenia np wracamy do pokoju a tu dwa gołębie. Jeden wychrunął jak tylko mnie zobaczył, natomiast drugi patrzył na nas a my na niego xd Po długich minutach wyleciał zostawiając niespodziankę. Dzięki wam gołębie! Nie mam co robić tylko sprzątać po was.
  W sumie te 3 dni spędziłam bardzo fajnie. Po egzaminie odwiedzałam liczne sklepy oraz galerie handlowe. Bardzo bolą mnie stopy ponieważ chodziłam w butach na obcasie ( innych nie spakowałam) . Nie żałuje ani jednej minuty spędzonej na bieganiu za tabletem( poszukuję, ponieważ laptop jest ciężki). Uwierzcie mi, że lepiej mieć lżejszą torbę kiedy toczy się na 4 piętro. Wczoraj stwierdziłam po co mi buty i dreptałam na boso aż na 4 piętro.
Jak już kiedyś pisałam w Macu znajduję wene do mojego opowiadania KLIK. Dodałam nową notkę
Lody o smaku Amarena rozwaliły system xd
Gałka kiwi i ananasu- ananas z wiórkami kokosowymi nie przypadł mi do gustu.
Moja kuzynka i ja w mych okularach xd każdego wkurzało jak miałam je na nosie xd
Produkty codziennego użytku . Sprawdzają się w moim przypadku. Mgiełka do włosów Mango ok. 10 zł następnie eyeliner odcień grey, żel do mycia twarzy clearskin - moim zdaniem najlepszy a sporo testowałam kosmetyków tego typu. Niestety mam skórę tłustą i muszę uważać bo dużo produktów uczula. Serum Fructis - naprawdę pomógł moim zniszczonym włosom. Nawilżający krem do stóp Wiśniowa Świeżość- ma ładny zapach ale nie nawilża zbyt wiele. Tusz do rzęs Luxe - moim zdaniem pogrubia i wydłuża -zdał egzamin. 

"Kurosaki Ichigo: Kurotsuchi... Mayuri!
Kurotsuchi Mayuri: Tak bezpośrednio? Naucz się manier, zastępczy Shinigami. Cóż, przypuszczam, że to i tak lepiej niż zwracać się po imieniu, jak to masz w zwyczaju do tych dwóch."

5 komentarzy:

  1. Bo chodzenie na boso najlepsze na świecie XD! łiiiiii!
    Lody Amarena zawsze spoko! Pewnie smakowały tanim winiaczem!
    Widać, ze fajnie czas spędziłaś ^___^
    Mam ten żel do mycia ryjka i tylko on mnie nie uczula D: a ja ma strasznego ryjka. Tłusta cera i uczulenia? Raczej ci z suchą mają XD. Dziwi mnie to.
    Ja mam dziwnego ryjka. Gładki jak pupa niemowlaka i jak tylko dotknie wody, to staje się suchy jak ręcznik papierowy (że nie wspomnę o normalnym mydle).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ogromne te gałki lodów :D muszę wypróbować ten żel do mycia twarzy
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ciebie mam ochote coś zjeść a u mnie nie ma maka ani lodziarni a nie chce mi sie jechać do miasta -.- XDDD
    Też mnie wkurza jak ktoś ma na nosie takie okulary bo nie mogę komuś patrzeć prosto w oczy! Ładną masz kuzynkę! Chyba też kupie sobie ten żel do mycia twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez stres związany z sesją jakoś nie mogłam się wziąć za siebie i odchudzać, ale już po egzaminach, nareszcie~ Zazdroszczę miło spędzonego czasu, ja dopiero dzisiaj zaczęłam wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo chociaż po egzaminach właśnie tak spędzałam czas xd

      Usuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!