poniedziałek, 19 maja 2014

W kolorze szarej tęczy

   Witojcie ! Co tam ? Mam nadzieje, że preludium do wakacji :P Ostatnio dni szalenie pędzą do przodu i niedługo czerwiec i atrakcje, wyjazdy. Postanowiłam, że jak znajdę pracę to zapracuje sobie na wyjazd nad morze. A co tam , raz się żyję :P 
  Jakieś 2 lata temu w wakacje moja koleżka bardzo chciała o czymś tak pogadać na skype a akurat byłam w Dusznikach Zdrój. Taka mała wiocha, że musiałam iść z 2 km żeby złapać zasięg internetu xd Idę i idę i słyszę jakiś koncert. Okazało się, że były wtedy dni tej miejscowości i na scenie występował zespół Enej xd. Mam nadzieje, że w tym roku też uda mi się przypadkowo zobaczyć fajny koncert .
 Ostatnio dużo spaceruję i podziwiam przyrodę
Biedny maczek zaśliniony przez Sarę xd
Jak widać jeszcze powódź do nas nie dotarła. 
Ostatnio czaiłam się na te kwiaty ale zrezygnowałam bo za dużo tam insektów. A miałam już wyobrażenie żeby w warkocz wpleść parę kwiatków.
Pierwszy raz próbowałam kisiel o smaku jabłkowym. Dość smaczny :P
 Ostatnio mój związek przeżywa jakieś dziwne problemy i chyba mały kryzys. Myślę, że to minie za jakiś czas. Zdążyłam napisać nowy rozdział do opowiadania LINK. Znalazłam nowe anime do oglądania - Witer Sonata. Jak już przebrnie się przez 1 odcinek to dalej jest więcej płaczu i śniegu. Bohaterka w każdym odcinku płacze i umawia się z przyrodnim bratem xd. To anime tak na mnie wpłynęło, że przez nie nawet Alice płakała w opowiadaniu xd


"Kurosaki Ichigo: Wiesz, dlaczego starsi bracia rodzą się jako pierwsi? Po to, żeby chronić tych, którzy urodzą się po nich! I nic, nawet śmierć, nie usprawiedliwi brata, który grozi swojej młodszej siostrze śmiercią!"

4 komentarze:

  1. Warkocz z kwiatkami *___* jak słodko. Zrobisz mi taki kiedyś XD? Bo ja sobie nie umiem sama warkocza robić!
    Kisiel jabłkowy zawsze spoko! Pamiętasz, że się jutro widzimy C:?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczee...ja nie mam ani kasy...ani nie byłam na żadnym koncercie....-.- poszłabym....:p Kiśle pycha, ale jabłkowy jakoś mi nie smakuję. Na moim blogu pisałas że czekasz na rozdział, więc postanowiłam napisać że bd dzisiaj! Problemy miną, dasz radę!
    Powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuję się zaszczycona :P tak wiem truję ci tyłek z opowiadaniem ale nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D

      Usuń
  3. Powodzenia przy szukaniu pracy, też chciałabym się na jakąś w tym roku załapać, ale może być ciężko. >.<

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!