sobota, 24 maja 2014

Violin

   Po  spacerowym spotkaniu z Marlowym Naffem nogi odpadały mi z tyłka. Zabrałam skrzypce , trochę grałam ja -trochę Naff. Śpiewałyśmy My Heart Will Go On, jakiś gostek podszedł i zaczął nawijać. Najpierw o tym, że czemu nie gramy, potem stwierdził, że za sponsoruje nam naukę w Ognisku Muzycznym. Pokazał nam swoją "przystojną" żonę. Przez piwo i słoneczko, które wypaliło mu móżdżek stwierdził, że mamy coś zagrać Moniuszki albo Chopina xd Oczywiście nie wytrzymałam i powiedział "przecież Moniuszko i Chopin nie komponowali na skrzypce xd" Spacerowałyśmy, rozmawiałyśmy, nagrywałyśmy filmiki. Nauczyłam Marlu grać troszeczkę xd
skrzypeczki :)
"Ja i moja kumpela" xddd tak mi się kojarzy xd
   Nawet nakręciła filmik ! Link TUTAJ. Ogólnie w planach mamy jeszcze zagrać Never meant to belong i śpiewać razem piosenki. 
Ciekawe jak to będzie za 10 lat i będziemy wspominać przy dobrej herbacie xd( kawy nie mogę pić bo mi podniesie ciśnienie). 

"Dordoni: C-Co ty do cholery jasnej robisz?!Nel: No lobi Nel? Po plostu cię ślinię.Dordoni: To widzę, ale po jaką cholerę to robisz?!Ichigo: Zamknij się. Co się tak rzucasz, Don Panini?Dordoni: Dordoni! Jak mogłeś wymyślić takie dziwaczne imię?![...]Dordoni: Co ty wyprawiasz?!Nel: Tak jak juź powiedziałam, ślinię.Dordoni: To nie ślina, to wymiociny!Nel: Kiedy Nel ciągnie galdłowego peniska, wychodzi duźo śliny!Dordoni: To wymiociny, a co najważniejsze, młode panny nie powinny mówić o "ciągnięciu penisków"!"

4 komentarze:

  1. Ślicznotki z Was. <3 Najważniejsze, że spotkanie udane. W ogóle mam wrażenie, że masz jakieś "szczęście" spotykać dziwnych ludzi. haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Z filmiku leję, widzę ze nie tylko ja nadaję imiona jakiś rzeczy...np mój telefon.."Kuba" xd haha <3 jesteście świetne i tyle w temacie.
    Mogę spadać xd
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są nazwane Krzysztof bo są od lutnika Krzysztofa :))

      Usuń
  3. Oł maj gad XD my to takie krejzole, że łuhu, lol. Kiedy znowu się spotykamy ^___^? Tym razem nie każę ci targać Krzysztofa haha.

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!