wtorek, 13 maja 2014

Crazy Hime& Crazy Naff

   Już po samym tytule możecie stwierdzić, iż widziałam się z Naffową autorką. Spotkanie było krótkie ale jak zawsze wspaniałe. Marlu to moja dusza pokrewna-nawet jeśli innym wydaje się coś co robimy szalonego, dla nas to normalne. 
Czerwony łeb Naff i różne odcienie blond u Hime
   Zwiedziłyśmy zalew- to nic, że padał deszcz:P Śpiewałyśmy piosenkę Aguilery- Hurt, dużo rozmawiałyśmy. Marlu mogła by zostać profesjonalną  fotografką a ja aktorką xd
I te chmury nad moją głową i cudowny deszczyk :)
Hahah jakie miny robiłyśmy :P i ten bez xd

"Asano Keigo: Co to za dziwaczne zgromadzenie!? Chad i Inoue...!? Do tego Ishida!? Chcą wystawić "Piękną, bestię i kujona" czy co!? A może... "The princess, the monster... and the kujon"!?"

3 komentarze:

  1. Wyszłam na ostatnim zdjęciu jakby mi zęby odstawały XD buahaha.
    I właśnie to jest fajne! Szaleć i się niczym nie przejmować ^____^! Było bardzo fajnie, czekam na więcej <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że spotkanie się udało, chyba jak zawsze, gdy spotyka się z dobrymi znajomymi. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak spotkania z przyjaciółmi :) Macie piękne oczy *.* zakochałam się :))) xd haha...i ten bez....
    HAHA,
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!