poniedziałek, 26 maja 2014

Gorące dni

   Pomino, że są upalne dni i czasami jest ulewa to kocham taką pogodę.Lato, ciepły deszcz, parujący asfalt i dużo, dużo dziwnych pomysłów. 
Jakie kolorowe chmury ^^
   Czasami wieczorem przychodzę nad zalew. Lubię tam spędzać czas i usiąść a czasami nawet położyć się na kamieniach. To takie uspokajające miejsce dla mnie.
Lubicie Sorbety?
Mi akurat ten nie smakował. Był zbyt słodki i sztuczny.Czasami jak mi się nie chcę iść do sklepu to zamrażam jogurt xd
A teraz każdy sobie myśli"skąd miałaś łyżeczkę skoro byłaś nad Bobrem?". No cóż...nawyk mam noszenia wszystkiego w torebce bo jak mieszkałam w bursie to kradli łyżeczki itp.
W sobotę zrobiłam sobie małą przerwę w diecie i zakupiłam lodowe marzenie o smaku karmelowym. Lód, karmel,bita śmietana posypana kakaem.W przyszłości na pewno kupię ponownie:)
Jak ładnie ^^
Taki piękny maj :)
Tajemnicze pudełeczko ...
...i zawartość. To właśnie dostałam na urodziny od koleżanki ze Szkoły Muzycznej. 
Ostatnio dużo spaceruję i jeżdżę na rowerze(chodź nie powinnam) i słucham zespołu Metric. Jeśli ktoś nie zna to zapraszam TUTAJ . 
"Siła miłości jest silniejsza od stali"~Urahara

3 komentarze:

  1. Ach, napisałam komentarz i mi go wywaliło :c
    Upał to zuUo, ale zalew kocham tak samo jak ty <3. Mi spotkanie w czwartek pasuje, jak najbardziej!
    A ja będę miała coś pysznego dla ciebie w urodziny! 7 czerwca, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak 7 czerwca xd ale nie planuję imprezy bo nie mam gdzie :) będę najszczęśliwsza w życiu jak pójdziemy nad Bóbr :P

      Usuń
  2. Też ostatnio poluję na jakąś paletę z cieniami. >.<

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!