poniedziałek, 12 maja 2014

Tak bardzo przypał :P

    Hello! Ostatnio zauważyłam, że maj jest miesiącem przypałów. Tak nauka na mnie działa xd.Cóż, ja mogę począć skoro już niedługo będę stara, brzydka i pomarszczona. Korzystam z tych dni! Potem wejdę do zamrażarki lub zamienię się w wampira xd.
   Jednym z najlepszych przypałów miałam w Lidlu. Ślizgając się po śliskich kafelkach i jednocześnie pchając wózek sklepowy jednocześnie rozmawiając z koleżanką i nagle BUM. Przywitałam się z podłogą a wózek dalej pojechał. Śmiałam się jak opętana xd Potem wlazłam do wózka i jeździłyśmy po całym parkingu. Wieczorem szukałyśmy jakiegoś fajnego anime z moją bliźniaczą kuzynką (obie urodziłyśmy się w tym samym dniu). Wybrała Another- horror o gimnazjalistach xd. Do 2 w nocy jadłyśmy lody- ja wtulałam się do Kona( misiek z którym śpię ale dla żartu został Konem. 
  Dzisiaj przeglądając pogodę trafiłam na artykuł o 13 znakach. Dlaczego? Orbita okołosłoneczna Ziemi wyznacza w przestrzeni płaszczyznę, którą astronomowie nazywają ekliptyką. Ekliptyka ta zrzutowana na rozgwieżdżone niebo przecina 13 gwiazdozbiorów.
Koziorożec: 21 stycznia - 16 lutego
Wodnik: 17 lutego - 11 marca
Ryby: 12 marca - 18 kwietnia
Baran: 19 kwietnia - 13maja
Byk: 14 maja - 21 czerwca
Bliźnięta: 22 czerwca - 20 lipca
Rak: 21 lipca - 10 sierpnia
Lew: 11 sierpnia - 16 września
Panna: 17 września - 30 października
Waga: 31 października - 23 listopada
Skorpion: 24 listopada - 28 listopada
Wężownik: 29 listopada - 17 grudnia
Strzelec: 18 grudnia - 20 stycznia

 Wychodzi na to, że z bliźniąt będę bykiem xd A mój chłopak wężownikiem. Ciekawe połączenie :D 

Moje piękne roślinki i widać nawet bez xd
Zdjęcia robione telefonem, dlatego słaba jakość. Wrocław wieczorem jest uroczy :)
O, taka wiosna :P
Następna przygoda nastąpiła wracając z miasta. Chodziłam z koleżanką i pytaliśmy się ludzi czy nie widzieli naszej kozy Eli xd. Większość wybuchała śmiechem :P Jutro po wielu  stuleciach spotkam się wreszcie z Marlu. Po spotkaniu dodam kolejną notkę :)

”Zawsze odchodziłeś, nie mówiąc mi, dokąd… Tego w tobie najbardziej nienawidzę”

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! W takim razie ja jestem Panną :)

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wtf? Jestem waga, ale wg. Tego jestem panna XD. Nie chce byc panna *sniff sniff*
    Na pewno dzis poroobimy duuuzo zdjec! Jak tylko zdam, to pojde z moim. Arusiem na kawe - obiecalam mu D: a potem jestem twoja, jeeej!
    Bez przypalow nie byloby zycia ^^!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio tylko nauka.
    Ja z Koziorożca stałam się Strzelcem. ^^ hah

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!