piątek, 9 maja 2014

Szczypta deszczu

    Wiecie jaki jest ładny dzień w mojej miejscowości? Jest słonecznie, poranki trochę zimne ale o tej porze roku nie narzekam. W ciągu paru godzin robi się tak cieplutko, że mogłabym się wygrzewać jak kot. 
  Lubię też deszcz i burze o tej porze roku. Może mi padać na głowę a nie wezmę parasolki ani nie założę kaptura. Deszcz jest czymś co kocham - uwielbiam wodę odkąd pamiętam.
Moje śniadanie wymiata. Pierwsze takie od dość długiego czasu. Donut z białymi gwiazdkami miał nawet nadzienie toffi.
Ostatnio spacerując zobaczyłam takie różowe chwasty xd
W mojej kuchni panuje sałatka. Sałata, pomidor i 3 rodzaje szczypiorku xd.
    Czuje się znacznie lepiej. Choroba minęła, jeszcze tylko został mi morderczy katar. Oczywiście doszły mnie słuchy, że matura z matmy była trudna. Nie martwcie się. Jeśli ktoś zdał to teraz łatwiej mu będzie się dostać na studia. Trzymam kciuki za Was i mojego maturzystę chłopaka.
  Wczoraj chyba wybiłam kciuk xd. Śmiać mi się chcę ale to nie jest śmieszne heh. Boli bardzo i maść nie pomaga. Wczoraj wieczorem dopiero wskoczyło na miejsce a przed tym musiałam prowadzić auto, gotować. Wszystko co złapałam do ręki szybko wypadało z niej. Więc, potłukłam szklankę :P Jestem wielkim nieszczęściem :)
  

"Mila Rose: Jakim prawem się wywyższasz?!Sung-Sun: Bo jestem wyższa od was."

5 komentarzy:

  1. Tylko czemu twoje śniadanie jest na podłodze XDD?
    W sumie masz racje. Jeżeli ktoś zdał, to łatwiej się dostanie na studia. Ale i tak się boję :c
    Ojć, fajtłapo XD. No, cóż. Zdarza się i tak! Mam nadzieję, że wyleczysz paluszka. Pamiętaj, że widzimy się po maturach >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to stół xxddd wiem, wiem czekam aż się spotkamy :))

      Usuń
  2. Mniaaam, smakowite, słodkie śniadanko. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sałatki *o* U mnie niestety pada bez przerwy ._./

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Cieszę się że już wyzdrowiałaś, ale wiem że męczący karar jest gorszy od całej choroby *przynajmniej dla mnie*. Ty musisz mieć wybitego palca żeby upuścić szklankę, hah! ja niestety potłukłam mamie pół serwisu xd a jestem w pełni zdrowa, oj! tak jak twoja koleżanka pomyślałam że jesz śniadanie na podłodze hahaah i moja mina była bezcenna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!