środa, 30 kwietnia 2014

Na majówkę !

     Witajcie! To moja relacja z paru ostatnich dni. Parę dni temu zawędrowałam sobie po kwiaty bzu. Niestety były oskubane przez tutejszych ludzie ale na szczęście jestem wysoka xd Oczywiście bez rośnie dosłownie na takim mostku i musiałam tam wejść. Jakaś pani jak mnie zobaczyła idącą na krawędzi mostku zatrzymała auto i zaczęła do mnie mówić spokojnie dziecko. Zrobiłam oczy większe niż 5 zł xd. Babka pomyślała, że chcę się zabić czy jak xd. Na pocieszenie, że się pomyliłam dałam jej gałązkę. Ja to zawsze mam takie dziwne przygody.
   

  Moja mama stwierdziła, że jestem demonem. Bo jak tylko zaczynam się dobrze czuć to gonie wszystkich palących. Wariant nr 2 to chowam im zapalniczki i papierosy. Kiedyś to jeszcze był wariant nr 3 xd. Wpychałam do papierosów siarkę z zimnych ogni. 
  A dzisiaj byłam we Wrocławiu. Trwają tam wielkie przygotowania na majówkę.
  Budują scenę i słychać było próby :)
Kim bym była gdybym nie poszła po żarcie do Maca :P
Testuje nowy olejek do włosów. W sumie kosztował 18,50 zł więc musi zadziałać. Denerwują mnie moje koncówki
Balsam nawilżająco-opalający by mieć piękną za brązowioną skórę na lato :P Mimo, że jestem chora i wcinam antybiotyk to jak jest ciepło to  wychodzę z domu na spacer.

To zdjęcie to odbicie nieba w rzece. Wygląda jak obraz xd
Powracając do bycia demonem- gdyby ktoś miał ochotę poznać fajną muzykę wg mojej mamy demoniczną to zapraszam Tutaj
   Mam parę pomysłów co do mojego opowiadania. Bo tylko w Macu przychodzą mi pomysły xd Niedługo napisze rozdział.
 No i co ja jeszcze mogę napisać... Powodzenia maturzyści xd. Mój chłopak będzie zdawał za parę dni maturę. Wspieram go radami i zobaczymy jak to będzie. 


  • "Hitsugaya Tōshirō: Kuchiki i Kuchiki jeszcze nie ma.
  • Madarame Ikkaku: Mógłbyś po imieniu? Zamotałeś."

      3 komentarze:

      1. Dziękuję xP postaram się zdać, hah.
        Wrocław zawsze spoko! Ale wenę w Macu to tylko ty potrafisz zdobyć haha XD.
        Historia z bzem niezła!

        OdpowiedzUsuń
      2. Tylko uważaj podczas tego zbierania bzu, bo jego zapach wyjątkowo upodobały sobie szerszenie. >.<
        Przepiękne to ostatnie zdjęcie. <3

        OdpowiedzUsuń
      3. też zbierałam bez, ale na szczęscie mam go prawię pod domem i nie miałam zadnych przygód, oprócz faktu że cala jestem poparzona przez pokrzywy...xdxdd ale warto było....bo pieknie pachna, wyprzedziłas mnie bo tez miałam dodac zdj hahaah xd
        pozdrawiam!!

        OdpowiedzUsuń

      !!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!