środa, 28 maja 2014

I deszczowe

  Witajcie! Nic specjalnego się nie dzieje. Raz deszcze, potem słońce. Ogarnij się pogodo! Słyszałam, że Wrocław jest podtopiony. Na szczęście my nie xd. Chociaż po, którejś ulewie miałam jezioro na podwórku.
  Dni mijają szybko-a moje decyzje jeszcze szybciej. To wyjaśnię w następnej notce. Zbliża się czwartek i spotkanie z Marlu. Zbliżają się również Dni Szprotawy. Zamierzam iść tylko na koncert Kasi Wilk bo reszta to wiocha xd. No i nigdy nic nie wiadomo co wykombinuje jak mi się nudzi. 
  Doszłam do wniosku, że ta miejscowość nie jest dla mnie. We Wrocku cały czas koncerty, festiwale, jarmark. A tu raz na rok jakieś dni miejscowości i nuda. Znajomi ostatnio zastanawiają się czy nie jestem tym przypadkiem z ADHD i super mózgiem. No niestety muszę was rozczarować to tylko wina, że jestem bliźniakiem xd. 
A w czerwcu wejdę do zamrażarki i będę wiecznie młoda xd. Niestety starzeje się. Moje rówieśniczki znajdują siwe włosy, a inne zmarszczki. A ja Wam skromnie napiszę, że moje kości się sypią.
Na dzisiaj to tyle. Czekajcie na następną notencję. 
Zaraki Kenpachi:"Liczy się dobra zabawa, no nie? Czy ty mnie zabijesz, czy ja ciebie, grunt, że nie będziemy się nudzić!"

3 komentarze:

  1. Dziś więc czwartek! O której się widzimy? ^___^
    Popieram. To miasto też nie jest dla mnie. Wrocław... czekam na niego!
    Nieee! XDD Nie mów o siwych włosach! *płacze* moje siwe włosy, moje zmarszczki XDD! Nie martw się, moje kości też się sypią. Mam cholerny problem z kręgosłupem D: wstaję i mi wszystko strzyka w nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następną notkę. :) Pogoda mogłaby się ogarnąć, byłabym naprawdę bardzo szczęśliwa. Ja niestety mam dwie rzeki koło siebie, więc jak wyleją to ja nie wiem co zrobię. XD W moim mieście rodzinnym też ciekawie nie jest, zbyt wielu atrakcji nie ma...Ale w sumie jak ja pracuję, uczę się to w sumie chyba w każdym mieście będzie nudno. Obserwuję Twojego bloga. :)

    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie, w rodzinnym mieście też mieliśmy jezioro na podwórku. hah

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!