poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Szalona wiosna-szalona ja

   Witajcie. Pewnie się zastanawiacie dlaczego mnie tak długo nie było. Jestem chora. Cały weekend przespałam i to dosłownie. Dzisiaj miałam trochę siły i wstałam i poszłam do lekarza.
  A wszystko zaczęło się od tego, że pojechałam do Żagania z wilgotną głową. Potem spędziłam parę godzin na dworze szukając roślinki. Jak już wróciłam do domu to z katarkiem. Nie mam siły na nic a tu tak dużo przede mną.
  Szukam ludzi do zespołu. Potrzebuje perkusisty, klawiszy i II głosu. Chciałabym znaleźć repertuar w którym: nie będzie syndromu gołej dupy a jednocześnie coś poruszającego. No i jeszcze coś co będę wstanie zaśpiewać. Tak trudno? A jednak to nie łatwe zadanie bo albo nie wyciągam tak wysoko głosem albo piosenka z cyklu smutasek. 
    Myślałam nad piosenkami Aguilery ale nie będę wstanie jednocześnie grać na skrzypcach i śpiewać. Pytałam parę osób to bardzo szybko się wycofali z wokalu. Dlaczego? Aguilera ma dość trudne do nauczenia piosenki. Postanowiłam przyjrzeć się piosenkom Sylwii Grzeszczak. Ma ładne i melodyjne ale nie są urzekające. Trudno, sama napisze swoją kompozycje i będę oryginalna :P
 A teraz biorę się do jedzenia.  
Sałata, pomidorki koktajlowe, szczypior, sól i pieprz . Mmmm jakie dobre :). Będę wredna i zostawię zdjęcie a sama zjem :P


  • "Zdrada, którą można przewidzieć, jest żałosna. Prawdziwie przerażająca jest jednak ta zdrada, której się nie spodziewasz, kapitanie Hirako"

  • 2 komentarze:

    1. To weź mnie do śpiewania ^___^ ja się chętnie zgłaszam! *łapka w górę* możesz mi zrobić casting XD haha. A piosenki możemy napisać razem! Jeeeej! Po co ci zespół XD? Bądźmy duetem mwahhaha. Założymy konto na youtube i jazda XD
      Fajna sałateczka, ale przypraw tam od cholery! Sól to biała śmierć xd

      OdpowiedzUsuń
    2. Powodzenia życzę, ja zawsze chciałam śpiewać, ale jakoś nic nigdy z tego nie wyszło. xD

      OdpowiedzUsuń

    !!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!