poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Grzywka!

   Witajcie! Dzisiaj porobiłam trochę zdjęć. Biegałam po ogródku jak dziecko lasu i zaczepiałam wszystko co jest mi znajome. Takie odpały szczęścia xd. Nawet pies już miał dość xd. Nic na to nie poradzę, że taka pogada dziwna. Raz pochmurno za chwilę słońce. A gdy słoneczko przygrzeje to jakby mi ktoś włączył czerwony guziczek " Energia i szczęście". 
  A właśnie...wiecie, że byłam bardzo pomysłowym dzieckiem? Np. kiedyś wysadziłam piekarnik. Pewnie, dużo osób zastanawia się jak mogło to zrobić 3 letnie dziecko .Otóż włożyłam koncentrat w puszce. Rodzice niczego się nie spodziewając nagrzali piekarnik i BUM xd. Innym razem jak nie chciałam, żeby mama poszła do pracy to nasypałam jej mąki do torebki. W dzieciństwie często zostawałam z opiekunkami, których nie lubiłam. 
Grzyweczka :) Oko wygląda jak podbite O.o-ale to z niewyspania
 W takie słoneczne dni to bym wyjechała nad morze. Biegałabym po plaży, kąpałabym się. Uwielbiam pływać i brakuję mi tego. W podstawówce zrobiłam nawet kartę pływacką. 
Zalew :)


W niedziele byłam na spacerze z pieczarkami. Trochę zmaltretowałam je xd.
Z jednej strony to brzydkie zdjęcie. Mi się bardzo podoba :P
Bardzo często chodziłam tam na spacery

     Na innym spacerze- Stara elektrownia. A dzisiaj się dowiedziałam, że Sara ma 14 lat.


      Dziwne pokrzywiaste, dzwonkowate kwiaty. Wbrew pozorom są śliczne.
    Moje dzieło, które dzisiaj wysłałam. Gdzie? Tego zdradzić nie mogę . Jedyna wskazówka to południowa Polska. Oczywiście gdyby ktoś chciał abym mu wysłała list to ja bardzo chętnie to zrobię. Im więcej roboty tym jestem szczęśliwsza. Mój chłopak lubi pracować, ponieważ uważa, że praca uszlachetnia. A ja pracuję, bo nie lubię się nudzić. Nawet nauczyłam się pisać dwoma rękami po zeszycie. Moja koleżanka była w szoku, że można pisać notatkę i jednocześnie mogę malować jej po zeszycie xd


"Dzień dobry, Espado. Zostaliśmy zaatakowani przez wroga. Ale najpierw... może napijemy się herbaty?"

2 komentarze:

  1. Ano tak ładną pogodę mamy, ale faktycznie jednego dnia pada a drugiego przygrzewa słoneczko. hah
    Podejrzane kwiatki, ja bym się nie zbliżała... haha
    I awwwww mój ukochany tekst z Bleach. <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, to drugie zdjęcie z grzywką jest mega słodkie *___*
    Ło, matko, twoi rodzice musieli mieć z tobą przerąbane jak byłaś mała XDDD. Ja byłam bardzo grzecznym aniołkiem, za to teraz stałam się wredną mendą XD.
    Fajny liścik! Jestem ciekawa do kogo C: WYŚLIJ MI LIST, WYŚLIJ MI XD! (bo tak daleko masz haha)

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!