niedziela, 6 kwietnia 2014

Do you know who you are?

     Witam again. Ostatnia notka prima aprilis-owa świetnie mi się udała xd. Nikt nie spojrzał na datę. Choć szczerze znajduję się tam tylko jeden żart. Tak, już kiedyś miałam grzywkę: na bok i prostą. W następnej notce opublikuję zdjęcia :) 
   A teraz mniej optymistyczna wiadomość. Moje serce znowu daję o sobie znać. Teraz piszę, gdy jestem w lepszej formie. Mimo, że prawie codziennie biegam  to jednak nie pomaga. Ostatnią z Sarą - dla niewtajemniczonych to pies xd - biegałyśmy po lesie. Jak nie mogłam wejść pod górkę to pies mnie ciągnął xd a z wody ja wyciągałam psinę. W sumie było śmiesznie bo byłyśmy całe w błocie. Najgorszy moment nastał, gdy Sara zobaczyła kota. Mało mi ręki nie urwała xd. 
    Ostatnio zatęskniłam za czasami licealnymi. Za klasą wiecznie rozbawioną. Głupimi żartami :P pożegnaniem maturzystów, które przygotowała moja klasa. Filmik znajdziecie TUTAJ. Wyskakuję w 3 minucie w perełce xd.  Następny filmik  przedstawia uczniów przebranych za nauczycieli kiedy byli uczniami :)Tutaj
    Na końcu zwracam się się do tytułowego pytania- do you know who you are? To pytanie stawiam sobie od paru dni. Mieszkam na tzw. "dzikim zachodzie. Tutaj ludzie bywają bardzo wredni. Od dziecka nauczona jestem iść własną drogą. Posiadam silną osobowość- nie łatwo mi coś wkręcić. Jednak zatrzymałam się i zastanawiam. Ludzie często rozczarowują bliskich- gdy nie myślą.

Film jaki polecam to " 3 metry nad niebem". Ulubiony kolor- wszystkie! :). Ulubiona potrawa- spaghetti, nie cierpię brukselek. Pies czy kot? - pies. Marzenia- oj wiele by tu pisać. W sumie we wcześniejszej notce coś wspomniałam xd. Do następnej notki! :D

"Tak, nie mamy przeznaczenia.Tylko ci owładnięci,Przez ignorancję i strach,Mogą pogrążyć nas w mętnych wodach,Zwanych „przeznaczeniem”.

2 komentarze:

  1. oj! Siedzę przed tą notką 15 minut i chciałam dodać jakiś komentarz :) ale serio nie mam pojęcia co napisać hehe! Więc powiem tyle....2 część 3metry nad niebem jest świetna....więc jak nie oglądałaś to "musisz" to zrobić xdxd
    Powodzenia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi na to pytanie trzeba poszukiwać przez całe życie... haha A tak poważnie to ja jestem typem osoby, która dobrze zna samą siebie. ^^

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!