wtorek, 1 kwietnia 2014

Absurd

      
  Witajcie! Dawno mnie tu nie było. No tak tylko z 2 godziny xd. Siedzę i się uczę... pisać . . . . bloga xd Od dziś przoduje - czyli z dnia na dzień nie odwracając się do przeszłości realizując marzenia. Jakie? Ukończy te badziewiaste szkoły, zrobić dyplom a przede wszystkim dożyć do lata. Może znajdę jakąś prace, a może pójdę do jakiegoś programu i zaśpiewam i będę sławna. Hmm... kto to wie :P
       Notka dla żartu będzie krótka. Nie będzie zdjęć bo nie miałam czasu zrobić. Dziś byłam u fryzjera i zrobiłam grzyweczkę. Yeyyy, lubię grzywki. A wy? 
     Absurd jaki dzisiaj usłyszałam to taki, że auta powyżej 10 roku będą kasowane. Witaj ojczyzno bankrutów. Nie dość, że likwidują pks, pkp to jeszcze nie będę miała auta bo ma więcej niż 10 lat. Już nie wspomnę, że dużo firm może zbankrutować. Cały ten absurd ma być od 1 czerwca. Ja się zastanawiam jak będę jeździć do Wrocławia. Na rowerze? xd 
     Kolejna niespodzianka to Bleach na patrztv TUTAJ . Szczerze się zdziwiłam jak zobaczyłam ulubione anime na tej stronce. Tak z innej beczki to kolana mnie bolą chociaż się nie nachodziłam dzisiaj. Dzisiaj jest taki dzień absurdu. A tu dawno zapomniane moje opowiadanie, w którym pojawiły się 2 nowe notki TUTAJ.
  Chciałam wcześniej iść spać. Po raz kolejny plan nie wypalił, ponieważ mój mózg to taka szara, wredna galareta. Pewnie znowu zasnę o 3 nad ranem. A miało być tak pięknie... Pozdrawiam 



 "Gdy zardzewieje, jego ostrze się stępi,A gdy go nieumiejętnie dzierżysz sam sobie zadajesz rany.Tak… Honor jest w swej naturze .Niezwykle podobny do miecza."

1 komentarz:

  1. Jakaś ty skromna XD. Dawaj, pojadę z tobą na casting mwahhaa XD.
    Tyyy... a ja byłam wczoraj u fryzjera i ścięłam sobie grzywkę na prosto, bo miałam za długą XD. Jakie wyczucie. Grzywki fajne, zrób sobie zdjęcie i wstaw, bo nie mogę sobie ciebie wyobrazić w grzywce :O.
    Co? Auta powyżej 10 lat do kasacji? Jeżdżę autem, które ma dwa razy tyle BUAHAHAH XD. Jest z naszego rocznika! Jakiś absurd, serio.

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!