czwartek, 27 lutego 2014

Powróciłam!

 Hej wszystkim! Powróciłam cała i prawie zdrowa. Lekarstwa działają a ze mną coraz lepiej! Weekend był okropny dla mnie, ponieważ bardzo się męczyłam z sercem. Życie jest okrutne wiecie? Ostatnio można poczuć wiosenną temperaturę a ja niestety 99% czasu spędziłam leżąc lub w pokoju. Miałam czas na robienie fotek i przemyślenie paru spraw!
  Aby było śmiesznie robiłam porównanie kosmetykom z Avonu.


























Od lewej maseczka lawendowa i zestaw z papają,który ma ładny zapach!

















Oczyszczanie twarzy

Kosmetyki codziennego użytku :)













Szminki, pomadki i różne inne:P 

















Inny zestaw codziennego użytku do tłustej cery


























Perfumy i mgiełki:malinowa, ballroom beauty, jaśminowa,truskawkowa, śliwkowa i mgiełka do włosów wiśniowa. Uwielbiam zapachy z Avonu! :)













Lakiery do paznokci. Uwielbiam srebrny i różowy z firmy Bell.

















Może nie wyglądam zbyt pięknie ale wierzcie mi i tak dobrze wyglądam niż przez cały tydzień.


































A to zdjęcie z dzisiaj:) Trochę przytyłam ale co tam! Tłusty czwartek świętowałam z pączkami a od jutra dieta :P  W tle motylek xd













Serduszkowa poduszka od mojego chłopaka na której śpię:P

















Pokaz bransoletek :P ta po lewej stronie jest od mojego chłopaka,którą dostałam na walentynki

 Kosmetyki z Avonu wydają mi się dobrej jakości chociaż nie wszystkie. Nie lubię produktów colortrend. W przyszłym tygodniu mam zamiar wrócić do społeczności i zapisać się do firmy F&M. Pewnie wszyscy się dziwią co tak dużo zdjęć. Parę dni temu z nudów zaczęłam grzebać w laptopie i okazało się, że mam Bluetoothxd Zdjęcia robione telefonem wysyłam do laptopaxdd . Wiecie skąd wzięła się nazwa laptop? Lap- kolano i top góra. Dziwna nazwa ale bardzo fajna :P Inna ciekawostka to nazwa instrumentu muzycznego bardzo popularnego to fortepian. Fortepiano składa się na forte- głośno i piano- cicho. Dużo jest takich dziwno śmiesznych nazw. To tyle na dzisiaj i zabieram się do pisania rozdziału w opuszczonym opowiadaniu TUTAJ. Niestety nie umiem się zbytnio reklamować a najlepiej jakby przyszło to samo hehe ale tak nie jest ale będę walczyć ;) Dobranoc moi mili.

"Nigdy nie odwracaj wzroku – czy to od koszmaru, czy od prawdy."

3 komentarze:

  1. Po prostu pochodź po kilku opowiadaniach i pokomentuj ^___^ patrz ile ja mam komentarzy. Ale to w sumie czasochłonne D: ostatnio tego zaprzestałam, bo nie ma czasu. Fajnie, że wróciłaś. Mam nadzieję, że niedługo się spotkamy :3. Zdjęcia fajne! A co do kosmetyków z Avonu. Nie znam się,ale moja mama pracuje u nich od... 15 lat? Cuś w ten deseń, bo mała byłam jak je sprzedawała. I tak oto mój dom jest oblegany przez Avon D: mimo tego nie mam tak dużo kosmetyków jak ty XD. TEŻ UŻYWAM C-THRU! Jeeej! XDD Kocham te perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uła, ile kosmetyków! *q* Ja ogólnie też trochę ich mam, ale ta ilość mnie przytłacza. ^^ haha Fajnie się patrzy na takie bogate "kosmetyczki". ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Na widok tych szminek szału dostalam xd ostatnio mam na ich punkcie obsesje xd Cieszę się że już u Ciebie troszkę lepiej :) Co do kosmetyków z Avonu też uważam że są dobre.. używam i gromadzę co miesiąc....potrzebne czy nie..i tak i tak muszę mieć!
    Wracaj do całkowitego zdrowia <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!