wtorek, 4 lutego 2014

Po imprezowy szał :P

 Witajcie! Jak Wam mijają ferie?  Bo mi na myślenia ale zanim do tego przejdę uraczę Was relacja ze studniówki .
 Super zabawa i 3 fajne skecze oraz dużo wrażeń. Jako, że dziwne sytuacje zawsze się mnie trzymają to tym razem były jeszcze dziwniejsze niż zazwyczaj. Kolega, który podrywał nauczycielki po pijaku był atrakcją mechaników xd Wziął garść paluszków i wszystkie wsadził do buzi a co nie zjadł to odłożył obślinione. Potem inny kolega zaczął normalnie jeść te paluszki xdd Po jakimś czasie chłopaki stwierdzili, że zaczną dolewać wódki do drinków. Niektórych aż wykręcało bo 1/6 szklanki to była Cola a reszta to alkohol. Informatyk , który przyszedł pogadać wrócił wstanie godnym pożałowania xd . No i jeszcze ja piłam ale tylko na poprawę samopoczucia ( to nic, że wódkę mi lali z dwóch stron xd). Poprzedni tydzień był dla mnie ciężki i po prostu byłam zmęczona. Sama nie wiem jak wytrzymałam do 4 nad ranem xd 











 Jeśli chodzi o jedzenie to tylko owoce i krokiety miały smak. Muzyka była znośna tzn były lepsze kawałki i takie gdzie można było walić głową o mur xd. Moim zdaniem brakowało zabaw jakiś typu: "jaka to melodia" albo "taniec z gwiazdami". Większość tańczyła albo rozmawiali przy żarełku .  
Naff i Orihime :P

Następnego dnia czyli w niedziele poszłam na  urodziny mamy mojego chłopaka. Od paru dni myślę nad jakimś prezentem dla mojego chłopaka. Może mi coś podpowiecie? Wiem, że lubi niespodzianki dlatego też nic nie wie o tym. 

"Może niemożliwym jest odczuwanie czegoś dokładnie tak, jak druga osoba, ale jest możliwym jest przejmowanie się przyjaciółmi i trzymanie ich głęboko w sercu. Myślę, że właśnie to nazywane jest połączeniem serc. "

6 komentarzy:

  1. Yea! XD Twoja mina na pierwszym zdjęciu: tak bardzo krejzi XD.
    Widzisz, a ja byłam grzecznym Naff'em i wypiłam jednego drinka C: występy były najlepsze na tej studniówce! Łiiiiii! XDDD Musimy się kiedyś wybrać na jakąś imprezę razem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty mi lepiej pomóż coś wymyślić na prezent xddd hahhahaha mina złego kotaaaxddd

      Usuń
  2. Miałaś bardzo ładny makijaż. <3 Szkoda, że żadnego zdjęcia w całej okazałości, ale sukieneczkę podpatrzyłam u Naff. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!