czwartek, 30 stycznia 2014

W zimowy wieczór

W spaniałym humorze studniówkowym witam was na Moim blogu :) W sobotę idę na zabawę z moim ukochanym chłopakiem !YEEYYY już nie mogę się doczekać ! Ogólnie chciałabym Was poinformować, iż moja artystyczna dusza zapragnęła pisać opowiadania. Jak tylko skończę pierwszy rozdział to wrzucę na bloga i stwierdzicie czy się nada i czego jest wart :) Czekam na Waszą krytykę oraz opinie.
 Wczoraj dnia przy sklepie spotkałam malutkiego pieska (nie wiem jaka rasa), który był przywiązany do słupa. Cały się trząsł z zimna i wydawał piskliwe dźwięki. Zrobiło mi się go żal dlatego poczekałam na gburowatego właściciela owego psa. Nie dość, że przywiązał tak psa, że stał na lodzie w mrozie. Na dodatek czekałam z tym psem około 30 min. Pozdrawiam serdecznie właściciela, który zamiast mózgu ma kabanosy. 
 Oglądałam dzisiaj z chłopakiem "Hobbit pustkowie Smauga". Ogólnie film jest nudny -z wyjątkiem paru scen np. z pająkami(bleee- nie cierpię dziadostwa) i walki ze smokiem.  No i pierwszy dzień z lekami na serce. Wszyscy stwierdzili żebym je odstawiła, ponieważ wyglądam po nich gorzej niż normalnie xd Jak ktoś mnie pyta jak się czuję to odpowiadam "czuję się tak jak wyglądam" xd Taka mała przenośnia, że tabletki nie zawsze działają. Tak poza tym przeraźliwie boli mnie kolano odkąd pękła mi torebka stawowa. Mimo, że zagoiło się to nadal boli a lekarze nie wiedzą czemu. Tak, tak starość nie radość xdd 
 Od tygodnia zachwycam się piosenkami Eminema (do moich ulubionych należy "not afraid", "my name is" i "we made you") i The Beatles ( i tu tylko jedna piosenka "love me do"). Macie już plany na walentynki?

"Nadszedł czas! Przed nami rozstrzygająca bitwa! Wierzymy, że nasze ostrza się nie złamią, tak jak niezłomny pozostanie nasz duch! I nawet jeśli nasze drogi się rozejdą, łączyć nas będzie wspólna, żelazna wola. Przysięgnijmy więc, że choćby rozstąpiła się ziemia, przeżyjemy by znów tu powrócić!"

5 komentarzy:

  1. Studniówka ^_^ Baw się dobrze ~~ Pozdrawiam, nana~~

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie baw się dobrze kochana. <33
    Co za gościu, nie wiem co bym zrobiła, gdybym go spotkała, nienawidzę złego traktowania zwierząt, jestem trochę przewrażliwiona na tym punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to się widzimy dziś na studniówce C;
    Głupi właściciel. Zabić tylko T_______T. Kabanosy XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, pierwszy raz spotykam się z tak sympatycznym człowiekiem, który czeka z pieskiem na właściciela, a nie powie "oj biedny" i pójdzie dalej, zapominając o nim *wzruszona Naja*. Dobrej zabawy na studniówce ♥.

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!