sobota, 8 lutego 2014

Nowość

Hej ludziska :P Wpadłam Was powiadomić o moim nowym blogu, w którym piszę opowiadanie TUTAJ. Zachęcam Was do komentowania oraz czytania. Mam parę fajnych pomysłów co do opowiadania więc mam nadzieje, że Wam się spodoba. Zdradzę Wam to, że Aaron to bardzo miły kolega, przyjaciel. Aria to błyskotliwa ale też uparta nastolatka. No i nasz łącznik Alice, które jest kluczem do rozwiązania zagadki, którą dla nich zaplanowałam. Czytajcie uważnie :) Pozdrawiam 


"Wszystkie stworzenia chcą wierzyć w coś większego od nich samych. Nie potrafią żyć bez ślepego posłuszeństwa. I by uciec od presji tej ufności, zaczynają szukać kogoś innego, większego od nich samych. I potem znów zaczynają szukać kogoś jeszcze silniejszego. Tak się rodzą wszyscy królowie. Tak rodzą się… bogowie."

3 komentarze:

  1. No, oczywiście będę czytać C: podobają mi się w ogóle imiona jakie wybrałaś. I Aria i Alice i Aaron. (AAA XDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam opowiadania w dużych ilościach, ale tylko fanfiki, jakiś nie mogę się przemóc do tych samodzielnie wymyślonych historii, ale może kiedyś... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie zmusza :) ale w życiu się dużo zmienia np kiedyś ja nie lubiłam mangi i anime a teraz to kocham :P może, któregoś dnia się przekonasz :P

      Usuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!