piątek, 24 stycznia 2014

z głębi duszy

Aby żyć człowiek musi pić wodę i się odżywiać <klik>.Zaspakajamy pierwotne potrzeby. w pewnym momencie trzeba stanąć na wysokości zadania i pomyśleć. Jedni myślą o swej egzystencji, inni szukają wiary, parę osób, które poszukuje własnej ścieżki.
 Przechodząc każdą fazę swojego życia kreuję się Nasz charakter. Widzimy świat jako swoją drogę. Robimy to bardziej lub mniej świadomie. Człowiek to substancja+ kości + mięśnie i skóra. Skoro mowa substancja to myślę jak chemik. To jeśli kupię sobie czekoladę i ją zjem to będę szczęśliwa tak? Niestety nie... mimo, że zjedzenie czekolady wywoła endorfiny. Problem pozostaję, decyzja jest jedna a życie brnie w swoim tępię i nie pyta nikogo czy zrobić przerwę. Chcesz żyć tak aby móc nie żałować tego. Nie popełnić błędów. A co jeśli już je popełnimy? 
Każdego dnia zaczyna się nowa przygoda, nowa szansa. Słońce każdego dnia wita nas nowymi promieniami. A ja od 3 dni męczę się z podjęciem decyzji. Mój chłopak chcę wyjechać do pracy w Austrii. Wszystko by było ok gdyby nie to, że mam poczucie, że powinnam go powstrzymać. Nie wiem dlaczego tak jest... po prostu tak czuję. Pewnie dużo osób pomyśli, że jestem egoistka i myśli tylko o sobie. Jak wspomniałam dużo o tym myślałam. Nie chcę go powstrzymywać ani nic takiego a jednak czuje, że powinnam. Nigdy nie wejdzie się 2 razy do tej samej wody. A życie z dnia na dzień również nie pomaga. Więc co powinnam zrobić? Walczyć z tym przeczuciem czy odpuścić? Na każdej drodze w tej sprawie czuję, że przegrałam nawet jeśli nic nie zrobię. 
takie tam zdjęcie ze studniówki 2013 r . :)

i z Patrykiem

Tegoroczna studniówka jest 02.02.14 i już nie mogę się doczekać :D"Dusza? Wy, ludzie używacie tego słowa z taką łatwością. Zupełnie, jakbyście każdy z was miał ją na swoich dłoniach. Moje oczy widzą wszystko. Nic nie umknie ich uwadze. Jeśli moje oczy czegoś nie widzą, nie ma prawa istnieć. Długo żyłem z tym założeniem. Czym więc jest dusza? Jeśli rozerwałbym ci pierś, zobaczę ją? Jeśli rozłupałbym ci czaszkę, zobaczę ją?"

3 komentarze:

  1. och, te zdjęcia xd

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko zależy od tego z czym związane są Twoje obawy, myślę,że tego typu decyzje powinno się podejmować samemu, kiedy zawsze miało się osobę sobie bliską przy sobie i nagle trzeba zwiększyć ten dystans często w związkach coś się psuje, więc sądzę, że Twoje przeczucia jak najbardziej mają swoje uzasadnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ja też nie mogę się doczekać :D w końcu uzbroiłam się w buty ohohoho.
    Cóż. Ja bym walczyła o to, aby został. Wiem, co to za ból nie widzieć własnego chłopaka przez długi, długi czas. Za nic nie chciałabym do tego wrócić. Przecież ma czas na takie wyjazdy, a tu też jest praca!

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!