czwartek, 2 stycznia 2014

Powitanie Nowego Roku :D

Witajcie w 2014 !! Jak Wam minął sylwester? Mi wspaniale  i ogólnie świetnie się bawiłam. Cóż, mój biedny żołądek rano się odezwał :) Mam wiele siniaków, które nabiłam sobie przy tańcach oraz kilka ran (nie są poważne tylko otarcia). Nie bez powodu Naff mówi na mnie krzywa nóżka xdd
Jak przystało na Nowy Rok trzeba jakieś postanowienia wymyślić...
1. Chcę prowadzić bloga do końca 2014 :)
2. Chcę nagrać jak gram na skrzypcach
3. Chciałabym żeby jakaś siła ziemska zmusiła mnie abym udała się do jakiegoś programu w TV i zaśpiewała 
4. Spędzić ten rok z moim chłopakiem( nie oddam xd )
5. Więcej ćwiczyć -aby wzmocnić moje biedne stawy :/
6. Pisać notki ( o, tak leniwa jestem ale tłumacze się, że muszę znaleźć temat xd)
7. Znaleźć pracę i mieszkanie 
8. Macie jakieś propozycje?
 Ogólnie to będzie trudny rok. Dużo obowiązków oraz spraw, które wiem albo uświadomiłam sobie. Jeszcze te sprawy, które nagle przyjdą i zaatakują w nocy jak pająkxd . Bleee... nie lubię pająków.
 Robiąc porządki znalazłam zeszyty, gdzie pisałam jakieś wierszyki i inne cuda. Śmiałam się cały dzień z nich, ponieważ jako małe dziecko (nie tak małe 10 lat mniej wiecej:) pisałam o sprawach nie zdając sobie sprawy jak bardzo poważnych. 
                           "  Cud Cudem łączy i jednoczy
                             Tragedia i ból jednoczy 
                             Bliskość i spokój dzieli.
                             Gniew mobilizuje."
albo
Nazwałam "Senny marzec"
Gdy patrzę przez okno widzę...
roztopy nowej Nadziei.
Słońce połyska nerwowo,
by rozbudzić mnie z ziemi.
A ja nie chcę, nie potrafie...
Tęsknie za tym ...kwiatem. 

Gdy zamknę oczy, 
widzę to o czym marzę.
Miara marzenia jest mała 
lecz zgubna.

Siedzę pośród fal głębokich myśli.
Sędziwy urok narcyzu urzeka mnie
Sam zapach sprawia, że jesteś upojony.

Cieszę się samotnością jak nigdy dotąd
Moją uwagę zwraca łąka a 
obok niej rzeka.

Tam wszystkie zmartwienia uciekły
Zostały wspomnienia dzieciństwa
Łaskoczące wirowce.

Budzące poranki i ekskluzywne obrazki
nie zastąpią twej ukochanej polanki.
Tracę każdą chwilę na jej urok.
   Jak będę miała więcej czasu to możliwe, że powrócę do pisania wierszy. Na koniec wstawiam cytat z Bleach
"jeśli zostaniesz ranny wesprę Cię! Jeśli nie będziesz mógł się ruszyć stanę do walki za Ciebie! Jeśli będziesz cierpiał wezmę na siebie to cierpienie! Jesteśmy przyjaciółmi, nieprawdaż?! 

9 komentarzy:

  1. Grasz na skrzypcach? I jeszcze śpiewasz? Nagrywaj, nagrywaj! Chętnie posłucham (i pewnie nie tylko ja) zarówno twojej gry jak i wokalu. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety potrafię grać, śpiewać i mam bardzo rozwiniętą wyobraźnie dzięki czemu potrafię tak wiele. Skończyłam I i II stopień szkoły muzycznej więc potrafię grać. Teraz muszę się jeszcze odważyć :)

      Usuń
    2. A gra świetnie <333. Śpiewać mi nigdy nie chciała!

      Usuń
    3. bo ja tyle lat się zbieram do śpiewania xddd

      Usuń
    4. i śpiewałam jak już musiałam w muzycznej :P

      Usuń
  2. Dobrze, że nie napisalaś jak ty do mnie mowisz XDD mwahha. JA CIĘ NAGRAM JAK GRASZ NA SKRZYPCACH!!!!! MOGĘ, MOGĘ, MOGĘ?!?!?!? *___*. Chodźmy razem do programu! Ja będę stala za kulisami i cię wspierala XD. Szczęśliwego nowego roku liiii! <3333
    A wiersz taki twórczyyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no pewnie! możesz nagrać jak gram:P a co do śpiewania to jeszcze nie wybrałam repertuaru :D

      Usuń
  3. możesz zaśpiewać piosenkę Kona XD <3

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!