poniedziałek, 6 stycznia 2014

Hello winter !

Brrr... dzisiejszy dzień przywitał mnie mroźny poranek. Czyżby wkradała się zima ? A może to produkt zimo podobny? Jako kierowca powinnam się cieszyć, ponieważ rodzice pozwalają mi jeździć jeszcze autem bo nie ma śniegu. Jako, że ludzie mówią łatwo przyszło to łatwo pójdzie( pochwalę się, prawko zdałam za pierwszym razem i robiłam tylko 4 miesiące:) miałam dużo czasu wolnego w wakacje więc się uczyłam testów + nauka jazdy + mój chłopak mnie szkolił. No i ze mnie driver z małym doświadczeniem :P  Jestem  magnesem na kłopoty + mam klątwę na spódniczki. Ile razy założę spódniczkę to się muszę potknąć albo przewrócić xd  
  

                     Moje ulubione zdjęcie po mnie praktycznie nie widać :P

                               Zgadujcie z jakiego znaku jestem :P (mała podpowiedź lubię dużo gadać) 

                       Ostatnio mało mi słońca dlatego przeglądam jakieś stare zdjęcia :P
            
Oraz dziwne arcydzieło bursowe :D
i trochę żarełka :P
"Możesz sobie być na innym poziomie niż pozostali, z którymi walczyłem, dla mnie to bez różnicy. I tak nakopie ci do dupy, bo to mój obowiązek. Tyle w tym temacie"

5 komentarzy:

  1. Ty jesteś taka ładna, a nie pokazujesz żadnych zdjęć! Byś mogła wstawić przynajmniej to, co ci wysłałam, maUpo XD. A poza tym to jeszcze nie wszystko! Jak będziesz na skypie, to daj znać ^___^.
    Czekaj. Ty zawsze nawet bez spódniczek się potykałaś, więc co ty mi tu XD mwahha. Ty, crazy driverze >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ci powiem (poszłam z chłopakiem na dni Szprotawy i miałam na sobie spódniczkę to zleciałam ze schodówxdd

      Usuń
  2. Ja nie mam żadnych niemiłych wspomnień związanych ze spódniczkami. haha

    OdpowiedzUsuń
  3. heheeh, co do wywracania.... pamiętasz? rowerzysta i zamarznięty chodnik między jana pawła a młodych techników :)

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!