niedziela, 29 grudnia 2013

Memories in the rain

Witajcie moi czytelnicy !Ważna wiadomość z ostatniej chwili to... SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!! (następna notka po nowym roku stąd już życzenia).  Osobiście wolałabym aby spadł śnieg ale tak też jest dobrze. Tak deszczowo, mroźnie oraz listopadowo. Tak, tego grudnia mamy listopad ale to nie przeszkadza  Nam aby świetnie się bawić!


Pewnie wiele osób się zastanawia skąd nazwa "nothing can be expleined". Oczywiście jest to tytuł piosenki z anime Bleacha. Piosenka ta pokazuje, że każdy z Nas jest takim dzieckiem, które w swoim życiu -gubi się. Gubi swe myśli, wyjaśnienia. Wszystko w okół tej osoby się zmienia , szuka swej szansy na znalezienie klucza do swojej sprawy. Każdy z nas przeżywa w swoim życiu coś podobnego. Staje się takim małym dzieckiem szukającym pomocnej dłoni. Ważne jest aby pomóc takiej osobie( nawet wrogowi) bo jeśli każdy z Nas będzie takim ignorantem nie pomagającym to KTO nam wtedy pomoże?



Opowieść wigilijna...
Jako, że mieszkałam w bursie przez całe 3 lata liceum miałam wrogów i przyjaciół. Pewnego zimowego popołudnia (akurat była wieczorem wigilia w bursie) gdy wracaliśmy ze szkoły wpadłam na pomysł :" trzeba iść do sklepu po jakieś żarełko". Tak właśnie zrobiłam, skręciłam do sklepu oddalając się od przyjaciół. Kupiłam to co miałam ochotę i wracając weszłam na ścieżkę rowerową i nie zauważyłam roweru. Rowerzyście nic nie było, otrzepał się i uciekł. A ja leżałam na lodzie nie bardzo wiedząc co się stało. 
I wtedy pomogła najmniej spodziewana osoba. Zawsze z jakiegoś powodu mnie nie lubiła ale nie przejmowałam się tym nigdy. To było dla mnie zaskoczeniem, że mi pomogła wstać i ogarnąć się. Doszłam do swojego pokoju i usłyszałam od niej " dzisiaj wigilia, więc nie będę Ci dokuczać ale od jutra znowu jesteśmy wrogami". Kolejne wydarzenie, które nie zapomnę do końca życia. Jednak największy wróg potrafi w sobie znaleźć człowieczeństwo.
 
Szczęśliwego Nowego Roku !!!







Gdybym była deszczem łączącym wspólnie niebo i ziemie, które w całej wieczności nigdy nie zostaną złączone. Czy mogę złączyć dwa serca?

3 komentarze:

  1. Jej, a na końcu jeden z moich ulubionych cytatów z Bleacha :). Również szczęśliwego nowego roku życzę! ♥

    "Jesteśmy jednym i nie mieszamy się ze sobą, nie ma wśród nas dwóch o podobnym kształcie, nie posiadamy trzeciego oka i nie pragniemy czterech stron świata, gdyż piąta z nich znajduje się w naszym sercu" tak do kompletu cytatów z Bleacha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanka Bleach widzę. <3 Też bardzo lubię ten cytat. ^^

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!