środa, 15 stycznia 2014

ohayō gozaimasu

Witajcie serdecznie na mym blogu :) Dzisiaj spadł śnieg ! O.o jestem tym zaskoczona pozytywnie. Uwielbiam śnieg, wojny na śnieżynki. Niestety moja choroba mi uniemożliwia zabawy śnieżne. Codziennie rano wstaje z katarem i bólem gardła. Do tego jeszcze gorączka lub stan podgorączkowy. Ehhh jupi życie mnie rozpieszcza xd Pozostaje mi spoglądać w okno...
Oglądałam ostatnio fajny film "Springs Breakers". Daję dużo do myślenia. Bohaterkami są 4 młode dziewczyny(studentki), które próbują się wyrwać z miejsca, gdzie mieszkają. Dziewczyną się udaję wyjechać w upragnione miejsce. Zachowanie tych studentek prowadzi do ważnego momentu-zostają złapane przez policję. Dziwny jest moment, w którym sędzia napomina dziewczyny, że ferie nie są od tego aby brać narkotyki. Z opresji wyciąga je DJ. Od tego momentu życie 4 młodych osób staję na głowie. Jedna z tych dziewczyn wyjeżdża (wraca do domu). W trakcie dalszej części filmu ktoś zostaje postrzelony, bohaterowie kradną pieniądze. Główna myślą reżysera było pokazanie jak można się zmienić pod wpływem impulsu. Bardzo ciekawy film polecam, jeśli będziecie mieli czas :)

Kiedyś miałam sen, w którym pływałam w krystalicznie czystej wodzie. Wow śniłam ten sen z 3 lata temu i pamiętam. Woda była lekko ciepła. W sumie był to najpiękniejszy sen jaki miałam: nikt mnie nie gonił, Volduś znaczy tenn.. Voldemort nie chciał mnie zabić, ani żadna wojna, w której zostaję postrzelona. Parę dni temu śniło mi się, że miałam wypadek samochodowy. Chyba za dużo oglądam filmów katastroficznych xd

Marzę aby pojechać do Japonii i zobaczyć tam nowy rok albo jakiś festiwal, piękne ogrody Japońskie.











A tu trochę Wrocławia :)


"Chciałabym żyć pięć razy!
Urodziłabym się wtedy w pięciu różnych miastach
Jadłabym różne potrawy
i miałabym pięć różnych przyszłości.
I... zakochałabym się pięć razy w tej samej osobie."



2 komentarze:

  1. Miasto, w którym aktualnie mieszkam też zasypane od wczoraj. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej więc zdrowiej! Ja się nie cieszę, że śnieg spadł XD. Mam go gdzieś, niech spada!
    Film nie dla mnie XD ale może kiedyś oglądnę. Wrocław och <3 a do Japonii jedźmy razem!

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!