środa, 8 stycznia 2014

HO HO! KATAR TO ZŁO

Witajcie Zacni Czytelnicy! Tu wasza ser powalona Lunatyczka :)  Pomimo przeziębienia i złego samopoczucia opowiem Wam historie. 
Pewnego zacnego dnia Ser Lunatyczka poszła na spacer ze swoim ukochanym i jego psem. Spacerowaliśmy obok naszej rzeki. Słoneczko oślepiało swoim blaskiem a my tylko spacerowaliśmy. Było jak we śnie. Sara (tak się wabi pies) skakała , biegała -zeszliśmy na wysepkę. Z początku nie zauważyliśmy, że była tam jakaś pani, która się opalała xd Mój ukochany zaczął się bawić z psem. Rzucał jej patyki dowody. A pies jak to pies aportowała :) Nagle patrzymy a tu jakaś kobieta leży topless. Uciekaliśmy szybciej niż pies haha. 
Dzisiaj z moją ser Zacną Łapą wstąpiłyśmy do Galerii to smaczne sałatki oraz magiczne fasolki. Lukrecjowa smakowała jak neoangin xd Jak dla mnie to nie była taka zła ani dobra. Razem z Zacną Łapą odwiedziłyśmy pana węża, która senny wzrokiem patrzył na Nas jak na obiadek. Zapytałam wężowatego czy zechciałby zostać moją torebką albo portfelem ale chyba nie usłyszał albo zasnął. Spotkanie trwało krótko ale jak zawsze jest wspaniałe. My z ser Łapą dobrze się rozumiemy(nadajemy na tych samych falach radiowych xd) 
Tak to ja w wersji soft kittyxd
A to my w wersji dziwne uśmiechyxd
Wiele wspomnień, przygód, lat i pomysłów. Dusze artystyczne i całkiem normalne xd 

"jeśli zostaniesz ranny wesprę Cię! Jeśli nie będziesz mógł się ruszyć stanę do walki za Ciebie! Jeśli będziesz cierpiał wezmę na siebie to cierpienie! Jesteśmy przyjaciółmi, nieprawdaż?! "

5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia <3
    Pozdrawiam.
    http://igorek9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ser powalona! MAG, MAG XDD! haha.
    Babka topless rządzi : O ... Taa. Wąż-hejter! Jesteśmy poryte, ludzie pewnie mieli nas dosyć w tej galerii, jak się tak śmiałyśmy czytając WzH XD! Ale co prawda, to prawda. Te same fale XD, artystyczne dusze, ale... nie jesteśmy normalne XD. Nie kłam ludzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się piszesz tak cię malująxdd dlatego piszę, że jesteśmy normalne xd

      Usuń
  3. myślę, że najlepiej wyglądasz w wersji soft kitty XD

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!