piątek, 1 stycznia 2016

Nowy rok 2016!

   Cóż mogę stwierdzić? Nowy Rok fajnie rozpoczęty. Tylko mniej alkoholu w przyszłym bo coraz starsza się robię. Teraz gdy sobie słucham Noworoczny Koncert , który odbywa się w Wiedniu-i myślę, że fajnie byłoby sobie teraz pograć . Niestety cały dostęp do grania zabrała mi mama tłumacząc mi iż"zdradziłam muzykę", ponieważ stwierdziłam ,że w tych czasach nie utrzymam się z tego. A ja chciałam grać tylko dla siebie. Żal lekki pozostał ale to innym razem wytłumaczę.
  Sylwester spędziłam z moim ukochanym i jego kuzynką . Było fajnie-dużo pyszności i zabawy.
Nuggetsy w nowej odsłonie.
"Jestem mastercheff. Oliwka rób zdjęcia"XD
Chmurki mojej roboty
Jakie arcydzieło XD :D
Om nom nom
"Smakowały moje przysmaki" :D
Jacy uśmiechnięci !
Simba bardzo chciał do zdjęcia hehe :D
Simba też chciał buzi. Dlaczego odwrócił się w stronę taty? XD
Palemka z choinką :P
Zimne ognie o północy 
Zawsze uwielbiam frajerwerki 
Szampany truskawkowe. Który wolicie?
Zmarznięci ale szczęśliwi :)
Frajerwerka :D
I tym optymistycznym akcentem kończę noworoczną notkę. Oby ten rok był lepszy i więcej dobrego dla nas Wszystkich się działo. Na koniec zdjęcie , które mnie rozwaliło XD


4 komentarze:

  1. Nono :) Widzę, że fajnie spędzony czas :D Tacy uśmiechnięci...i twój Masterchef na własność hyhy. Jeszcze raz szczęśliwego nowego roku Barabarabórko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja również życzę szczęśliwego Nowego Roku. Aby był jeszcze lepszy, mimo tego, że ten był dla nas wspaniały od pierwszych jego dni.
    Dzięki za pierwszy wspólny Sylwester. Wiem, że było bez większych wyskoków, ale najważniejsze, iż on był NASZ.
    Chciałbym, żeby ten Nowy Rok 2016 przyniósł nam wiele szczęścia i aby się po kolei spełniały nasze marzenia, którym postaramy się pomóc spełnić jak najwięcej.

    "Będzie to rok dużych zmian"

    Zaczynamy od jutra, tzn szturmujemy od rana na Warszawę i nie zawaham się skorzystać z jak najwięcej atrakcji naszej stolicy.

    Później Twoja sesja, moje egzaminy. Rozniesiemy je w powietrze :D

    Pozdrawiam, Bartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi smutno i trochę się dziwię nad graniem i reakcją twojej mamy. Przecież granie dla siebie też jest ważne.
    Zdjęcia takie fajne <3 widzę, że Sylwestra spędziliście miło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że było bardzo pozytywnie. Ja również Sylwestra spędziłam z ukochanym. Pozdrawiam. :)
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!