sobota, 10 października 2015

Jesienno-zmienna

     Yo! No to mamy już jesień. Trochę to przygnębiające , ponieważ lato już minęło. Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię ,gdy jest lato. Nawet przyzwyczaiłam się do tych temperatur. Dość już o pogodzie. Czas pochwalić się wyremontowanym pokoikiem.

:)
Ciepłe lody przy zapaleniu gardła. 
studentka lat 2 ;D hahah
Dzieło Bartka i jego taty
Róża, która wytrwała 2 tygodnie :)
Moje pilne studenty :P
Jakość randomowa a Simba jak stwór czarny xd
Jesienna kawka z ciasteczkami i ten piękny świecznik. Takie rzeczy tylko z teściową.
 Od pewnego czasu nie wiele się u mnie dzieje. Byłam chora 2 tygodnie w między czasie była moja mama w Bydgoszczy. Bardzo lubię współlokatorów, z którymi mam dobry kontakt. Zauważyłam ,że w uczelni wykładowcom tak bardzo chce się prowadzić zajęcia jak nam słuchać. Przez tydzień nie zapisałam nawet kartki w zeszycie. Pewnie za tydzień lub dwa nie będziemy wstanie napisać tak wielu danych i skończy się tak jak zawsze - na nagrywaniu zajęć. 
 Zbliżają się urodziny Bartka a ja zastanawiam się z czego by się najbardziej ucieszył. Plan A oraz B już w mojej głowie powstał oczywiście na miarę kieszeni studenta. Myślę,że za miesiąc mniej więcej przedstawię mój pomysł. 
  Będąc w Bydgoszczy ciężko mi na sercu. Jestem 300 km od domu, 34 km od Simby , który lata nadal na działce. Wiem ,że jest w dobrych rękach ale bardzo mi go brak. Przymrozki nad ranem dają o sobie znać ale jak zwykle dzielni uczniowie oraz studenci przeciskają się w autobusach.
Toruń za pół ceny - a ja wybrałam możliwość popływania. :)
A teraz idę spać ,gdyż jutro czeka mnie ciężki dzień. Za tydzień zapraszam na nową notkę






3 komentarze:

  1. Domek masz 300km od siebie, Simbe 34 a ja bardzo blisko jak tylko moge. Szkoda ze ostatnio tak malo czasu spedzamy razem ale jeszcze musimy przetrwac pazdziernik.
    A zaspiewasz mi sto lat na urodziny? :p
    Sliczne zdjecia, pozdrawiam-Bartek

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiecznik z Ikei :D Cieple lody u nas nazywane sa murzynkami. Brr,Torun to zlo.

    OdpowiedzUsuń
  3. stwór czarny haha ♥ taki kochany :). Wreszcie noootka, a twoje ściany w pokoju przypominają mi sycylijskie lody xd No tak..trochę ci brak wszystkiego...to normalne :) ale wazne że zdecydowałas sie na bycie blisko osoby którą kochasz, to takie wow :) Nie choruj już gąsko!!
    Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!