poniedziałek, 13 lipca 2015

To je Toruń i tego nie ogarniesz xd

Cześć! Od kilku dni siedzę w Toruniu i słodko się leniłam. Wczoraj byłam z Bartkiem na koncercie radia ZET, który odbył się na motoarenie. Wystąpili: Cerekwicka, Farna, Grzeszczak oraz Bracia, Papa Dance,Hyży, Brathanki, Szroeder,, Lisowska i Twardoska.
Generalnie bardzo mi się podobało. Na początku siedzieliśmy na trybunach a następnie zeszliśmy na trawę bliżej sceny.
Jakość może nie powalać . Wybaczcie :(
Najbardziej podobał mi sie śpiew Farny :)
   W zeszłym tygodniu byłam na basenie. Oczywiście się opaliłam a raczej spaliłam. Plecy leczę do dziś choć po tygodniu już nie wygląda tak źle. Na początku czerwone plamy , bąble a potem wielka rana. W wodzie byłam może z godzinę a wcześniej smarowałam się filtrami. Już nie mówię,że skórę zrzucam jak wąż i na dodatek muszę uważać jak ją zrzucam ,gdyż po niektórych miejscach rana mi się tam robi.

:( 
A tu mały króliczek idealny do miziania :)
Jaki kochany ryjek :)
Niebieska róża od Bartka ,który już się wprawił w znajdywanie :D

O niebieska różo jak ja cię wielbię :)
Gofry robione specjalnie dla mnie serduszkowce.
W takie dni jak dzisiaj polecam :)
Czym by było pisanie bez jedzonka -domowej pizzy :)
Maliny om nom nom
Somersby aby uczcić świętowanie. Przeniosłam się do UTP w Bydgoszczy.Mimo,że to przeniesienie kazali mi się rejestrować jak każdemu aby "być w ich systemie?".
Moje ukochane dziecko,które mnie podrapie , pogryzie a za 15 min siedzi mi u stópXD Nerwus i trochę cygan ale cóż ja mogę poradzić :)
Serniczek Malinowy Bartka cioci. Uwielbiam !
Wbrew nazwie jest to Politechnika :) marzenie spełnione . Zawsze chciałam się uczyć na Politechnice.
Wesołym akcentem kończę notkę. Idę poszukać sobie pracy :) Gdyby ktoś chciał z Torunia się spotkać to zapraszam do napisania na fb,który jest podany na blogu.  Na koniec filmik ,który Wam ostatnio obiecałam.

3 komentarze:

  1. ojej ale fajnie♥ MNIAM ale pycha :p a ten sernik wygląda jak.....marzenie :DD hehe fajnie, ze spełniło się twoje marzenie, oby było więcej spełnionych marzen ( wiesz o co cho xd) :) znajdz sobie tą prace i pomnażaj grube hajsy :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo w Toruniu zawsze się dużo dzieje, kiedy mnie tam nie ma... No dobra, może nie tylko wtedy, to ja po prostu jestem zbyt leniwa, żeby się rozejrzeć, czy czegoś fajnego nie organizują. ^^"
    Gratuluję dostania się na studia. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja i tak najbardziej lubię serek HOMO. Chciałem, żebyś się tylko opaliła a nie spaliła a`la szaszłyk.:) Fajnie, że wytrzymujesz ze mną i że Ci się tutaj w Toruniu podoba. Wiele przed nami i realizujmy dalej marzenia. Jak będziesz tak nam dalej dogadzać tym om nom nom to w końcu nie wyjdziemy z domu :P
    Pozdrawiam-Bartek
    PS: zdobywanie niebieskich róż to już moja specjalność :P

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!