środa, 1 lipca 2015

Moje małe wakacje :D

  Hello ludziska! Pogoda dopisuje a ja z tego powodu bardzo się cieszę :D Lubię upały chociaż wątpię żeby mój zwierzak tak łagodnie znosił taki gorąc jak upały. Dzisiaj w planach mam pójście z kocykiem nad rzekę z moim ulubieńcem. Chętnie wróciłam bym znowu nad morze ale nie jest to do zrobienia w tym roku. Będę pracować aby nazbierać kasę na wynajem pokoju. Juhuuu! Już się przyzwyczaiłam do wyprowadzek i tak myślę,że w przyszłości dziwnie będzie mi mieszkać na stałe.
  Sesja zaliczona i na moje szczęście miałam tylko jeden egzamin . Z czystym sumieniem mogę się przenieść do Bydgoszczy. Dzień przed sesją grałam w wojnę karcianą z sympatycznymi współlokatorami oraz ich koleżanką. Następnego dnia pomiędzy egzaminem pisemnym a przepytywaniem miałam sporo czasu i spotkałam się z Kingą. Oczywiście poszłyśmy na obiad do Maca!
Om nom nom
Mam nadzieje ,że mnie nie zabijesz laserami za to zdjęcie xd "mmm ale przystojniaczek idzieXD"
Kinga gdzieś zaginęła w akcjixd
Syndrom Simby -żreć włosy om nom nomxd
Po drodze na Ekonomik takie widoki :D
Trochę wygląda jak mały basen lecz to fontanna :D
Koniec z tabelą śmieciową :P
Oczywiście po powrocie do domu zaprowadziłam Simbe nad zalew :)
Już drugiego dnia po powrocie zaczęły się dziać dziwne zachowania przeze mnie zauważalne. Siedzę sobie na ławeczce za domem kultury i pacze a jeden koleś wskoczył do auta i ruszył a jego kolega biegł za autem XD .Do kompletu brakowało jeszcze psa żeby biegł za tym kolesiem xd. Następna przygoda nad zalewem. Patrzymy z Simba a jakiś gimbaza wskoczył na rower i jechał bo Bobrze XD Postaram się znaleźć to nagranie na przyszłą  noteczke!
Na koniec taka sobie ja niepomalowana. Wiatry we włosach poczesana. W sobotę przyjeżdża do mnie Bartek i mam nadzieje ,że miejscowość mu się spodoba . Spotkamy się razem z Alexem i gdzieś wyskoczymy! A teraz życzę WAM udanych wakacji. Bye :) 

6 komentarzy:

  1. Boże jeden egzamin, serio? Ja miałam emm coś ponad 10 T.T No w każdym razie gratuluję zaliczenia roku i życzę udanych wakacji. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam mieć 3 egzaminy ale odpuścili mi ze względu,że miałam 5 :)

      Usuń
  2. Notka mowi wszystko. Jestem szczesliwy razem z Tobą , że udalo sie zakonczyc rok na uczelni z tak wspanialymi wynikami. W weeked jade do Ciebie, przywioze upał i ruszamy na Szprotawe. Ostatnie zdjecie mnie zauroczylo. Notka wspaniala. Pozdrawiam. Bartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisząc 2 raz ten sam komentarz muszę opanować nerwy bo się rozpisałam a tu co? nie dodało się ;c ale kij z tym!!! Gąśko gąsko, zauważyłam, ze przeprowadzki cię kręcą bardzo xd tylko zahamuj błagam....najpierw 300km ode mnie, teraz 500 a za rok lub dwa...gdzie? W Stanach będziesz!!!??? -.- :D Chociaż pocztówkę dostanę ;/ xdd Widzę że Kinga biedna nawet zjeśc nie może spokojnie przy tobie xd następnym razem daj jej spożyć cały posiłek bez zdjęc :D Czekam na filmik i Tobie również życzę udanych i roomantik wakacje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety zwierzaki gorzej znoszą taką pogodę, mojego psiaka co chwilę schładzam wodą i spacery są odrobinę krótsze niż zwykle bo szybko się męczy :) Gratuluję zdanej sesji :) Nie ma to jak obiad w Macu, dobrze że nie mam go w moim mieście bo byłabym większa o parę kilogramów, biorąc pod uwagę to że nie mogłabym się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 46 year-old Legal Assistant Griff Longmuir, hailing from Courtenay enjoys watching movies like Vehicle 19 and Painting. Took a trip to Barcelona and drives a Maxima. czytaj wiecej

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!