niedziela, 28 grudnia 2014

To co nam umyka :)

     Chodź wielu z Was twierdzi, że nie czuje tegorocznych Świąt. Może to wina braku śniegu lub przereklamowanym szczęściu dzięki Coca-Coli. Problem tkwi gdzieś tam w środku w każdym z nas. Reklamy można olać tak samo mikołaje czekoladowe , które atakują już od października.
   Tegoroczne Święta spędziłam z rodzicami. Zresztą jak co roku XD Było dużo śpiewów, życzeń stresujących i wesoły mintaj. Nie lubię karpia i go nie jemxd. Zrobiłam śmiechowe ciasta ( o dziwo nikt się nie otruł).  Ubrałam choinkę , podbierałam żelki i dumnie nuciłam. Generalnie lubię śpiewać ale mam pewien problem z gardłem i jedyne co mi zostaje to nucenie. Myślę , że w lipcu wreszcie zbiorę się na zabieg . Od rodziców dostałam ciuchy, kolczyki , rękawiczki . Elementem zaskoczenia był list od Lidki w Wigilię.
  To już rok od kiedy założyłam bloga. Nie mam jeszcze postanowień noworocznych. Myślę,że jeszcze jest na to czas. Muszę szczerze przyznać , że było mi w cholerę ciężko . Oprócz chwil zgrozy były też i radosne oraz psychopatyczne. Jakby ktoś zapytał mnie co ten rok wniósł do mojego życia całkiem możliwe , że odpowiedziałabym w trzech zdaniach. Tak naprawdę w duszy myślę dużo więcej.
1. Tyle radości z spotkań :D 
2. Spotkać osobę, z którą możesz rozmawiać o muzyce :D
3. Przeraża mnie kolor tej rzeki. XD Razem tworzycie opowiadanie :D
4. Śmiało mogę każdemu tego życzyć. Życzę każdemu aby znalazł tak szaloną osobę jak ty sam. 
5. Nie pamiętam ile lat miałyśmy. Myślę, że to z czasów gimbazy, kiedy już byłyśmy w innych szkołach. 
6. Grzywka-fajnie było znowu mieć grzywkę. Jednak to nie dla mnie.
7. Pokochałam każdą porę roku :D
8. Kocham koty ale psa też bym chciała. 
9. Snake XD Wężowa torebka lub portfel :D 
10. Dokładnie pamiętam ten dzień XD To było moje 20 urodziny. Marlu składała mi wszędzie życzenia i zrobiła pyszne babeczki <3 
11. Polecam -Marlu cukiernik :D 
12. Jeśli chodzi o Wrocław to mam wsparcie również w Kindze. 
13. Lasery w oczach + róża forever alone xdd

14. Renoma i efekt rozmazanego zdjęcia ze śmiechu XD
15. Rozmowy na skype z Koizumi :D
16. Wypady nad Bóbr
17. Wakacje XD 
18. Jack Daniel's zaatakował. Teraz mam w planach kupić T-shirt "normal people scare me".
19. Nastał czas wyprowadzki do Wrocka :D
20. Myszoskoczek  mały pocieszek :D
21. Matma w jakiś ciepły dzień na balkonie XDPrzepraszam- nie matma a operacja xd
22. Wyprawa do muzycznej :D
23. Genialne przeróbki Orihime XD Siema jestem  Yeti xd
24. Hall of Games-najzabawniejsza fontanna o zimowej porze. Razem z Kingą i moim przyjacielem turlaliśmy się ze śmiechu. 
25. Plac zabaw na Psim Polu jest zaglebisty! :D
26. Prawie bym zapomniała. Studniówka 2014 XD 
27. Rynek+mózg rozwalony haha :D

   Zdjęć jest o wiele więcej . Mam nadzieje, że wybrałam najciekawsze. Jak widać te zdjęcia pokazują, więcej niż jestem wstanie powiedzieć. Cała szalona czwórka : Marlu, Kinga. Daryjka, Alex- w życiu czuje się szczęściarą. Szczęściem jest to , że mogę na nich liczyć. Myślę, że od września leciałam "pędem życia".  A przecież życie nie jest takie złe. Istnieją jeszcze dobre osoby! 
A teraz... Wesołego, Szczęśliwego Nowego Roku  :D

4 komentarze:

  1. Ta notka wydaje mi się wyjątkowa..nie wiem czemu ale jak jakoś dziwnie mi na sercu po przeczytaniu ;DDDD
    Zdjęcie 2 i 18 <3 piękne :)
    Trzymaj się po za niedługo znowu do Wrocka ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, genialne zdjęcie.
    Chcę myszoskoczka. :c ♥
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. awww Piękności. <3 Ile zdjęć! Zazdroszczę takich przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń
  4. Można olać to, co się dzieje naokoło, ale nie olejesz tego, co się dzieje w twoim sercu i umyśle, bo czasem nawet siłą tego nie zmienisz XDD. Dlatego nie czułam klimatu świąt, chociaż się starałam go poczuć!
    Ochhhh, to takie słodkie <3 tyle naszych zdjęć! Jak sobie przypomnę jak wróciłyśmy do tych spotkań to aż mi się miło robi ^___^ to było szalone i miało swój klimat <3 zawsze spotkania nad zalewem! Ohohoho.
    Oby ten rok był jeszcze lepszy! I żebyś miała wsparcie w wielu, wielu osobach!

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!